This is an old revision of the document!


Tetris

Autor: Datcu Diana-Cristina

Introducere

Proiectul constă în implementarea jocului de Tetris pe un ecran LCD, în care se vor obține puncte de fiecare dată când se va umple o linie. Jocul este pierdut când nu va mai exista spațiu. În implementare sunt utilizate 7 butoane ca input, microcontroller-ul, iar LCD-ul, un LED și un difuzor ca output.

Descriere generală

Plăcuța Arduino va prelua datele de intrare de la butoane. Jucătorul va folosi 2 butoane pentru mișcarea stânga/dreapta a piesei, două butoane pentru rotirea stânga/dreapta a piesei, un buton va fi folosit pentru selectare, un buton pentru restart si unul pentru pauză.

Piese necesare

  • Modul LCD cu Touchscreen - Controller ILI9341
  • Arduino Uno
  • Difuzor
  • Breadboard
  • Fire
  • Butoane
  • LED RGB

BIBLIOGRAFIE/RESURSE

pm/prj2021/apredescu/joc_tetris.1619881887.txt.gz · Last modified: 2021/05/01 18:11 by diana.datcu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0