This is an old revision of the document!
Flappy Bird
Introducere
Proiectul are ca scop implementarea modificata a jocului Flappy Bird in care pasarea trebuie ajutata sa ajunga la cuib.
Utilizatorul poate controla pasarea Faby care se deplaseaza in permanenta la dreapta si este atrasa gravitational de sol. Pentru a putea continua, aceasta trebuie sa evite coliziunea cu solul si cu tevile pereche care au cate un gol de dimensiuni egale, pozitionat aleatoriu.
Jocul va fi implementat pe 3 niveluri. Pentru fiecare viteza si rata de aparitie a tuburilor vor creste, iar aspectul jocului se va schimba. La finalul ultimului nivel, pasarea ajunge la cuib si jucatorul castiga.
Ideea proiectului a venit din dorinta de a implementa un joc usor si cu un posibil final fericit pe un dispozitiv cu care se pot juca si copiii fara grija de a nu suna pe cineva sau de a nu sterge un document important din grseala.
Consider ca prin alegerea acestei tema imi voi putea valorifica cunostintele dobandite in cadrul laboratoarelor intr-un mod placut si util.
Descrierea generala
Jocul incepe odata cu apasarea butonului de start si este afisat pe ecranul LCD TFT.
In timpul jocului daca butonul de start este apasat pasarea va zbura in sus, altfel aceasta va fi atrasa de sol.
Odata cu avansarea in timp, nivelul de dificultate marcat de cele 3 leduri si afisat pe ecran va creste.
Pentru fiecare pereche de tuburi evitata jucatorul va primi un punct. Scorul este afisat in coltul stanga-jos al ecranului.
Jocul se termina cad are loc o coliziune (fie cu solul, fie cu tuburile) sau cand este terminat nivelul 3 si pasarea Faby ajunge la cuibul ei.
Pentru a reseta jocul, utilizatorul poate apasa pe butonul de restart.
Hardware design
Breadboard
Arduino Uno
LCD TFT 2.4 inch
Butoane Push
Leduri albe
Rezistente
Fire tata-tata
Cablu USB
Software Design
Rezultate obținute
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse