This is an old revision of the document!
Autor: Andreea Paiu
O sa implemetez un joc Connect 4 in care fiecare jucator are display-ul si joystick-ul lui.
In acest joc jucatorul de va deplasa miscand joystick-ul dreapta stanga si va alega coloana pe care se afla prin apasare. Afisarea se face pe 2 matrice care vor arata la fel.
Am utilizat biblioteca FastLED.h, care contine functii pentru afisarea animatiilor pe matrici de LED-uri. Am folosit seriala pentru a putea efectua debugging. Pentru identificarea repetata a miscarilor facute de catre jucatori am create o functie, start, ce este apelata in functia loop. Astfel, dupa ce fiecare jucator face o miscare, se face o verificare in care se identifica daca jucatorul care a facut mutarea a castigat sau nu. Toate miscarile componentei hardware-ului joystick sunt analizate in functia play, unde se identifica pozitia din matrice ce trebuie colorata. Pentru a indetifica daca exista un castigator, se verifica doar linia/coloana/ diagonala din jurul noului punct pus pe matrice, pentru optimizare. Daca a avut loc un castig, se face un joc de culori si se reseteaza jocul.