This is an old revision of the document!


Connect Four

Autor: Andreea Paiu

Introducere

O sa implemetez un joc Connect 4 in care fiecare jucator are display-ul si joystick-ul lui.

Descriere generală

In acest joc jucatorul de va deplasa miscand joystick-ul dreapta stanga si va alega coloana pe care se afla prin apasare. Afisarea se face pe 2 matrice care vor arata la fel.

Hardware Design

Schema bloc

Piese
  1. Arduino Uno
  2. Breadboard
  3. 2 x Matrice de LED-uri
  4. 2 x Joystick
  5. Fire
Schema electrica

Software Design

Am utilizat biblioteca FastLED.h, care contine functii pentru afisarea animatiilor pe matrici de LED-uri. Am folosit seriala pentru a putea efectua debugging. Pentru identificarea repetata a miscarilor facute de catre jucatori am create o functie, start, ce este apelata in functia loop. Astfel, dupa ce fiecare jucator face o miscare, se face o verificare in care se identifica daca jucatorul care a facut mutarea a castigat sau nu. Toate miscarile componentei hardware-ului joystick sunt analizate in functia play, unde se identifica pozitia din matrice ce trebuie colorata. Pentru a indetifica daca exista un castigator, se verifica doar linia/coloana/ diagonala din jurul noului punct pus pe matrice, pentru optimizare. Daca a avut loc un castig, se face un joc de culori si se reseteaza jocul.

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

PDF

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/apredescu/connectfour.1621977095.txt.gz · Last modified: 2021/05/26 00:11 by andreea.paiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0