This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:apredescu:connectfour [2021/04/25 19:07] andreea.paiu |
pm:prj2021:apredescu:connectfour [2021/06/01 18:13] (current) andreea.paiu |
||
|---|---|---|---|
| Line 9: | Line 9: | ||
| === Hardware Design=== | === Hardware Design=== | ||
| == Schema bloc == | == Schema bloc == | ||
| - | {{:pm:prj2021:apredescu:schema_bloc.png?200|}} | + | {{:pm:prj2021:apredescu:schema_bloc.png?700|}} |
| == Piese == | == Piese == | ||
| Line 17: | Line 17: | ||
| - 2 x Joystick | - 2 x Joystick | ||
| - Fire | - Fire | ||
| + | == Schema electrica == | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:schema_electrica_connect_four.jpeg?800|}} | ||
| === Software Design=== | === Software Design=== | ||
| + | Am utilizat biblioteca FastLED.h, care contine functii pentru afisarea animatiilor | ||
| + | pe matrici de LED-uri. Am folosit seriala pentru a putea efectua debugging. | ||
| + | Pentru identificarea repetata a miscarilor facute de catre jucatori | ||
| + | am create o functie, start, ce este apelata in functia loop. Astfel, dupa | ||
| + | ce fiecare jucator face o miscare, se face o verificare in care | ||
| + | se identifica daca jucatorul care a facut mutarea a castigat sau nu. Toate miscarile componentei hardware-ului joystick sunt analizate in functia play, unde | ||
| + | se identifica pozitia din matrice ce trebuie colorata. Pentru a indetifica daca | ||
| + | exista un castigator, se verifica doar linia/coloana/ diagonala din jurul | ||
| + | noului punct pus pe matrice, pentru optimizare. Daca a avut loc un castig, | ||
| + | se face un joc de culori si se reseteaza jocul. | ||
| === Rezultate obtinute=== | === Rezultate obtinute=== | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:poza1_maini.jpeg?800|}} | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:poza2_simplu.jpeg?800|}} | ||
| === Concluzii=== | === Concluzii=== | ||
| + | In urma realizarii acestui proiect am constientizat cu ajutorul unui arduino se pot realiza proiecte dragute. Am invatat cum se foloseste un letcon si programarea embedded. | ||
| === Download=== | === Download=== | ||
| <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">PDF</a></html> | ||
| - | === Jurnal=== | + | |
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:proiect_andreea_paiu_336ca_2021.zip|}} | ||
| + | === Link Video === | ||
| + | https://drive.google.com/file/d/14ab-TS6iH3VM4Iim7-9Wu63-LQIIiJqT/view?usp=sharing | ||
| === Bibliografie/Resurse=== | === Bibliografie/Resurse=== | ||
| + | https://cleste.ro/matrice-64-led-uri-rgb-8x8.html?utm_medium=GoogleAds&utm_campaign=ShoppingAds&utm_source=&gclid=Cj0KCQjw9_mDBhCGARIsAN3PaFMau1WxpPFX1apSHNrZwz-AAqLUkziskSUa0af5rQ4ECZ_UUttdYWMaAvdAEALw_wcB | ||
| + | https://www.youtube.com/watch?v=kBXYnpznscc | ||
| + | https://cleste.ro/modul-joystick-ps2-compatibil-arduino.html | ||
| + | https://github.com/FastLED/FastLED | ||