Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:apredescu:connectfour [2021/04/25 18:57]
andreea.paiu
pm:prj2021:apredescu:connectfour [2021/06/01 18:13] (current)
andreea.paiu
Line 2: Line 2:
 Autor: Andreea Paiu Autor: Andreea Paiu
 === Introducere=== === Introducere===
-O sa creez un joc Connect 4 in care fiecare jucator are display-ul si joystick-ul lui. +O sa implemetez ​un joc Connect 4 in care fiecare jucator are display-ul si joystick-ul lui. 
 === Descriere generală=== === Descriere generală===
 +In acest joc jucatorul de va deplasa miscand joystick-ul dreapta stanga si va alega coloana pe care se afla prin apasare.
 +Afisarea se face pe 2 matrice care vor arata la fel. 
  
 +=== Hardware Design===
 == Schema bloc == == Schema bloc ==
-{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​schema_bloc.png?​200|}}+{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​schema_bloc.png?​700|}}
  
 == Piese ==  == Piese == 
Line 14: Line 17:
   - 2 x Joystick   - 2 x Joystick
   - Fire   - Fire
- +== Schema electrica ​== 
-=== Hardware Design===+{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​schema_electrica_connect_four.jpeg?​800|}}
 === Software Design=== === Software Design===
 +Am utilizat biblioteca FastLED.h, care contine functii pentru afisarea animatiilor
 +pe matrici de LED-uri. Am folosit seriala pentru a putea efectua debugging. ​
 +Pentru identificarea repetata a miscarilor facute de catre jucatori
 +am create o functie, start, ce este apelata in functia loop. Astfel, dupa 
 +ce fiecare jucator face o miscare, se face o verificare in care
 +se identifica daca jucatorul care a facut mutarea a castigat sau nu. Toate miscarile componentei hardware-ului joystick sunt analizate in functia play, unde
 +se identifica pozitia din matrice ce trebuie colorata. Pentru a indetifica daca
 +exista un castigator, se verifica doar linia/​coloana/​ diagonala din jurul
 +noului punct pus pe matrice, pentru optimizare. Daca a avut loc un castig, ​
 +se face un joc de culori si se reseteaza jocul.
 === Rezultate obtinute=== === Rezultate obtinute===
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​poza1_maini.jpeg?​800|}}
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​poza2_simplu.jpeg?​800|}}
 === Concluzii=== === Concluzii===
 +In urma realizarii acestui proiect am constientizat cu ajutorul unui arduino se pot realiza proiecte dragute. Am invatat cum se foloseste un letcon si programarea embedded.
 === Download=== === Download===
-=== Jurnal===+<​html><​a class="media mediafile mf_pdf"​ href="?do=export_pdf">​PDF</​a></​html>​ 
 + 
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​proiect_andreea_paiu_336ca_2021.zip|}} 
 +=== Link Video === 
 +https://​drive.google.com/​file/​d/​14ab-TS6iH3VM4Iim7-9Wu63-LQIIiJqT/​view?​usp=sharing
 === Bibliografie/​Resurse=== === Bibliografie/​Resurse===
 +https://​cleste.ro/​matrice-64-led-uri-rgb-8x8.html?​utm_medium=GoogleAds&​utm_campaign=ShoppingAds&​utm_source=&​gclid=Cj0KCQjw9_mDBhCGARIsAN3PaFMau1WxpPFX1apSHNrZwz-AAqLUkziskSUa0af5rQ4ECZ_UUttdYWMaAvdAEALw_wcB
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=kBXYnpznscc
 +https://​cleste.ro/​modul-joystick-ps2-compatibil-arduino.html
 +https://​github.com/​FastLED/​FastLED
pm/prj2021/apredescu/connectfour.1619366225.txt.gz · Last modified: 2021/04/25 18:57 by andreea.paiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0