Student: Mogosanu Razvan
Grupa: 331CC
În ultimii ani, apar din ce în ce mai multe alimente noi pe piață, iar oamenii sunt dornici să le guște sau chiar să le introducă în dieta lor zilnică, chiar dacă nu cunosc nimic despre ele. Este important să te documentezi în legătură cu ceea ce îi oferi organismului la capitolul alimentație și, chiar dacă nu poți află chiar totul despre fiecare fel de mâncare consumat, încearcă să păstrezi o alimentație sănătoasă și benefică organismului tău.
User-ul isi poate plasa produsele in cantar, isi alege produsul ce se afla in cantar si primeste in cadrul lcd-ului informatiile aferente alimentului, precum numarul de proteine, numarul de grasimi, numarul de carbohidrati si numarul de calorii.
Lista de piese:
Schema bloc:
Schema electrica:
Mediul de dezvoltare pe care l-am folosit:
Arduino pentru implementarea codului
Biblioteci folosite:
LiquidCrystal.h I2C - pentru utilizarea LCD-ului HX711_ADC.h - pentru utilizarea senzorului de greutate cu modul de citire HX711
Inainte de a fi pornit, cantarul trebuie sa fie gol, gata sa fie calibrat. Imediat la pornire, vedem afisat pe LCD un format ca cel de mai jos:
Weight:0g
Aliment:Avocado
Cal:0g Fats:0g
Prot:0g Carbs:0g
Cu primul buton din placuta cu 4 butoane, ce e conectat la pinul 13, putem schimba alimentul pentru care dorim sa aflam valorile nutritionale.
Proiectul mi s-a parut foarte ok, am intampinat anumite probleme la senzorul de greutate si mai exact la scheletul in care acesta este pus, insa am trecut peste. La final am atasat toate componentele pe o placa de lemn pentru o fixare mai buna si consistenta.
Multe materiale am gasit chiar pe ardushop, de unde am comandat si majoritatea pieselor, in descrierea fiecarui produs fiind in general mai multe schite ajutatoare.