This is an old revision of the document!
Proiectul presupune implementarea unui puzzle digital asemanator cu jocul Ball in a maze. Jucatorul trebuie sa manipuleze placa prin inclinari ale acesteia pe toate cele 3 axe de coordonate pentru a evita obstacolele si a introduce bila in locul final. Jocul este terminat in momentul in care bila ajunge in punctul final.
Avantajul principal al digitalizarii puzzle-ului consta in posibiliatea de a avea mai multe nivele disponibile utilizator-ului.
Jucator-ul va porni dispozitiv-ul cu un buton de ON/OFF. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel.
Am legat lcd ul la arduino , acesta ocupand majoritatea pinilor am fost novit sa il leg cu fire pentru a putea conecta si Gyroscopul. Gyroscopul foloseste pinii A4(SDA) si A5(SCL) gnd si vcc.
Am plecat de la 2 librarii ,una pentru display ul ales si celalalta pentru gyroscopul mpu 6050. Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul. Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala.