This is an old revision of the document!


Ball in a Maze

Introducere

Proiectul presupune implementarea unui puzzle digital asemanator cu jocul Ball in a maze. Jucatorul trebuie sa manipuleze placa prin inclinari ale acesteia pe toate cele 3 axe de coordonate pentru a evita obstacolele si a introduce bila in locul final. Jocul este terminat in momentul in care bila ajunge in punctul final.

Avantajul principal al digitalizarii puzzle-ului consta in posibiliatea de a avea mai multe nivele disponibile utilizator-ului.

Descriere generală

Jucator-ul va porni dispozitiv-ul cu un buton de ON/OFF. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel.

Hardware Design

  1. Arduino Uno
  2. Breadboard
  3. Accelerometru și Giroscop
  4. Display LCD

Am legat lcd ul la arduino , acesta ocupand majoritatea pinilor am fost novit sa il leg cu fire pentru a putea conecta si Gyroscopul. Gyroscopul foloseste pinii A4(SDA) si A5(SCL) gnd si vcc.

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/apredescu/ball_in_a_maze.1622815176.txt.gz · Last modified: 2021/06/04 16:59 by ovidiu.stoian0504
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0