Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/06/04 18:27]
ovidiu.stoian0504 [Hardware Design]
pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/06/04 20:49] (current)
ovidiu.stoian0504 [Jurnal]
Line 1: Line 1:
 ====== Ball in a Maze ====== ====== Ball in a Maze ======
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​hqdefault.jpg?​600x400|}}
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
Line 9: Line 10:
 {{ pm:​prj2021:​apredescu:​ball_maze.png?​600x400 }} {{ pm:​prj2021:​apredescu:​ball_maze.png?​600x400 }}
  
-Jucator-ul va porni dispozitiv-ul ​cu un buton de ON/OFF. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care  bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. ​+Jucator-ul va interactiona cu dispozitiv-ul ​folosind touch screen ul. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care  bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. ​
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 25: Line 26:
 {{:​pm:​prj2021:​apredescu:​shield.png?​200|}} {{:​pm:​prj2021:​apredescu:​shield.png?​200|}}
  
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​deisng.png?​600x400|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
Line 32: Line 33:
 Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul. Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul.
 Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala. Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala.
 +Verific diferenta intre input urile date de gyroscop la momente de tip consecutive pentru a determina unde ar trebui sa ajunga bila.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 {{:​pm:​prj2021:​apredescu:​gameball.jpeg?​200|}} {{:​pm:​prj2021:​apredescu:​gameball.jpeg?​200|}}
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​ballinm.jpeg?​200|}}
  
- 
-===== Concluzii ===== 
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​pm-ovidiu.zip|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
 +https://​streamable.com/​d8u44x
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
pm/prj2021/apredescu/ball_in_a_maze.1622820475.txt.gz · Last modified: 2021/06/04 18:27 by ovidiu.stoian0504
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0