This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/06/04 18:27] ovidiu.stoian0504 [Hardware Design] |
pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/06/04 20:49] (current) ovidiu.stoian0504 [Jurnal] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ====== Ball in a Maze ====== | ====== Ball in a Maze ====== | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:hqdefault.jpg?600x400|}} | ||
| ===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
| Line 9: | Line 10: | ||
| {{ pm:prj2021:apredescu:ball_maze.png?600x400 }} | {{ pm:prj2021:apredescu:ball_maze.png?600x400 }} | ||
| - | Jucator-ul va porni dispozitiv-ul cu un buton de ON/OFF. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. | + | Jucator-ul va interactiona cu dispozitiv-ul folosind touch screen ul. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. |
| ===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
| Line 25: | Line 26: | ||
| {{:pm:prj2021:apredescu:shield.png?200|}} | {{:pm:prj2021:apredescu:shield.png?200|}} | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:deisng.png?600x400|}} | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| Line 32: | Line 33: | ||
| Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul. | Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul. | ||
| Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala. | Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala. | ||
| + | Verific diferenta intre input urile date de gyroscop la momente de tip consecutive pentru a determina unde ar trebui sa ajunga bila. | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| {{:pm:prj2021:apredescu:gameball.jpeg?200|}} | {{:pm:prj2021:apredescu:gameball.jpeg?200|}} | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:ballinm.jpeg?200|}} | ||
| - | |||
| - | ===== Concluzii ===== | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:pm-ovidiu.zip|}} | ||
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
| + | https://streamable.com/d8u44x | ||
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||