Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/05/02 20:38]
ovidiu.stoian0504
pm:prj2021:apredescu:ball_in_a_maze [2021/06/04 20:49] (current)
ovidiu.stoian0504 [Jurnal]
Line 1: Line 1:
 ====== Ball in a Maze ====== ====== Ball in a Maze ======
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​hqdefault.jpg?​600x400|}}
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
Line 9: Line 10:
 {{ pm:​prj2021:​apredescu:​ball_maze.png?​600x400 }} {{ pm:​prj2021:​apredescu:​ball_maze.png?​600x400 }}
  
-Jucator-ul va porni dispozitiv-ul ​cu un buton de ON/OFF. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care  bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. ​+Jucator-ul va interactiona cu dispozitiv-ul ​folosind touch screen ul. Pe ecran se va afisa bila , un labirint(obstacole) cu grad de dificultate usor. Accelerometr-ul va masura datele necesare MCU-ului pentru procesare. In functie de aceste masuratori, bila va fi afisata pe ecran-ul LCD la noua ei pozitie. In acelasi timp, unitatea de control este responsabila de procesarea constanta a labirintului pentru afisarea acestuia pe ecran. In momentul in care  bila ajunge in punctul de finish, se va trece la urmatorul nivel. ​
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
       - Arduino Uno       - Arduino Uno
   -     ​Breadboard   -     ​Breadboard
-  -     ​Accelerometru și Giroscop +  -     ​Accelerometru și Giroscop ​-MPU6050 
-  -     ​Display LCD +  -     ​Display LCD -LCD TFT 2.4
-  ​    Translator de nivel bidirectional+
  
 +Am legat lcd ul la arduino , acesta ocupand majoritatea pinilor am fost novit sa il leg cu fire pentru a putea conecta si Gyroscopul.
 +Gyroscopul foloseste pinii A4(SDA) si A5(SCL) GND si VCC.
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​gyro.png?​200|}}
 +Pentru Display am folosit toti pinii necesari mai putin cei pentru microSD.
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​shield.png?​200|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​deisng.png?​600x400|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
  
 +Am plecat de la 2 librarii ,una pentru display ul ales si celalalta pentru gyroscopul mpu 6050.
 +Am creat board ul , bila si un cerc pentru a incheia jocul.
 +Verific daca bila se atinge de pereti si se reseteaza pozitia bile la pozitia initiala.
 +Verific diferenta intre input urile date de gyroscop la momente de tip consecutive pentru a determina unde ar trebui sa ajunga bila.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​gameball.jpeg?​200|}}
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​ballinm.jpeg?​200|}}
  
- 
-===== Concluzii ===== 
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​pm-ovidiu.zip|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
 +https://​streamable.com/​d8u44x
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
pm/prj2021/apredescu/ball_in_a_maze.1619977093.txt.gz · Last modified: 2021/05/02 20:38 by ovidiu.stoian0504
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0