This is an old revision of the document!


Snake

Autor

Introducere

Proiectul implementeaza o varianta simplista a jocului Snake insa cu un twist, acesta este controlat cu un giroscop/accelerometru.

Scopul acestui proiect este familiarizarea cu Arduino prin crearea unui aplicatii practice interactive, fapt pentru care am ales un joc clasic cunoscut tuturor.

Descriere generala

Jucatorul va vedea sarpele pe ecran si ii va putea controla directia de deplasare cu ajutorul giroscopului. Giroscopul si display-ul vor fi montate pe acelasi breadboard, creand o experienta similara cu un joc pe telefon.

Schema bloc

diagrama_bloc_snake.jpg

Hardware Design

Lista de piese

  • Arduino Uno
  • Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  • Modul LCD SPI de 1.8'' (128×160)
  • Cablu Albastru USB AM la BM 30 cm
  • Breadboard
  • Fire de legatura

Schema electrica

schema_electrica_snake.jpeg

naked_snake.jpeg

Software Design

Descrierea codului aplicației:

  • mediu de dezvoltare: Arduino IDE
  • librării şi surse 3rd-party:
    • <Wire.h>
    • <SPI.h>
    • <I2Cdev.h>
    • <MPU6050.h>
    • <Adafruit_GFX.h>
    • <Adafruit_ST7735.h>

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/amocanu/snake.1622196103.txt.gz · Last modified: 2021/05/28 13:01 by andrei.mutu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0