This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:pong_game [2021/06/01 18:37] stefania.gherasie [Design Fizic] |
pm:prj2021:amocanu:pong_game [2021/06/01 18:50] (current) stefania.gherasie [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 41: | Line 41: | ||
* Se foloseste un adaptor I2C montat pe ecranul LCD pentru a reduce numarul de fire la 4 (SDA, SCL, GND, VCC). SDA si SCL se conecteaza la pinii analogici corespunzatori celor 2 intrari. | * Se foloseste un adaptor I2C montat pe ecranul LCD pentru a reduce numarul de fire la 4 (SDA, SCL, GND, VCC). SDA si SCL se conecteaza la pinii analogici corespunzatori celor 2 intrari. | ||
* Cele 2 Joystick-uri pe 2 axe sunt conectate cu VRx si VRy la pini analogici, iar SW la pinii digitali 4/2. | * Cele 2 Joystick-uri pe 2 axe sunt conectate cu VRx si VRy la pini analogici, iar SW la pinii digitali 4/2. | ||
- | {{ :pm:prj2021:amocanu:sg_schemapm.png?direct&200 |https://drive.google.com/file/d/1Bn9C4pVuZasxBsulHTZunqX2TxsEKBfq/view?usp=sharing}} | + | {{ :pm:prj2021:amocanu:sg_schemapm.png?direct&500 |https://drive.google.com/file/d/1Bn9C4pVuZasxBsulHTZunqX2TxsEKBfq/view?usp=sharing}} |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 52: | Line 52: | ||
S-au folosit bibliotecile: ''Wire.h'', ''LiquidCrystal_I2C.h''. | S-au folosit bibliotecile: ''Wire.h'', ''LiquidCrystal_I2C.h''. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | === Circuitul Proiectului === | + | {{ :pm:prj2021:amocanu:rezultatproiect.jpg?direct&600 |}} |
- | {{:pm:prj2021:amocanu:sg_rezultat1.jpg?direct&400|}} | + | |
- | === Afisajul pe LCD === | ||
- | {{:pm:prj2021:amocanu:sg_rezultat5.jpg?direct&400|}} | ||
- | |||
- | |||
- | ===== ===== | ||
<note> | <note> | ||
Demo pentru a arata functionalitatea: [[https://youtu.be/aBAIEDLcqx8 | Demo Pong Game]] | Demo pentru a arata functionalitatea: [[https://youtu.be/aBAIEDLcqx8 | Demo Pong Game]] |