This is an old revision of the document!


Nokia Snake

Autor: Croitoru Nicolae-Valentin
E-mail: nicolae.croitoru99@stud.acs.upb.ro

Introducere

  • Ce face?

Utilizatorul foloseste rotirea pe axele gx si gy ale giroscopul din cadrul modulului MPU-6500 pentru controlul sarpelui. Pe modulul LCD se va misca sarpele, care va urmari sa ajunga la mancare.

  • Care este scopul lui?

Scopul proiectului este familiarizarea cu giroscopul si LCD-ul Nokia, folosite pentru finalizarea proiectului.

  • Care a fost ideea de la care aţi pornit?

Ideea de la care am pornit a fost recrearea minimalista a jocului Snake.

  • De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi?

Este un un proiect destul de comun care ajuta la dezvoltarea cunostintelor folosirii Arduino.

Descriere generală

Schema bloc

Hardware Design

Listă de piese

  1. Arduino Uno
  2. Breadboard
  3. Cablu USB
  4. Fire tata-tata
  5. Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  6. Modul LCD Nokia 5110 (84×48)
  7. Rezistente(1×330Ω, 1x1k, 4x10k)

Schemă electrică

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

  • Link catre pagina:

https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/amocanu/nokia-snake

  • Aceasta pagina in format PDF:

nokia_snake.pdf

pm/prj2021/amocanu/nokia-snake.1622648723.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 18:45 by nicolae.croitoru99
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0