This is an old revision of the document!


Nokia Snake

Autor: Croitoru Nicolae-Valentin
E-mail: nicolae.croitoru99@stud.acs.upb.ro

Introducere

Proiectul presupune recrearea minimalista a jocului Snake pe un LCD, fiind controlat de un accelerometru.

Descriere generală

Sarpele va fi afisat pe ecran, iar folosind axele de inclinare a placutei se va controla deplasarea acestuia catre hrana.

Schema bloc

Hardware Design

Listă de piese

  1. Arduino Uno
  2. Breadboard
  3. Cablu USB
  4. Fire de legatura
  5. Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  6. Modul LCD Nokia 5110 (84×48)
  7. Rezistente

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

  • Link catre pagina:

https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/amocanu/nokia-snake

  • Aceasta pagina in format PDF:

nokia_snake.pdf

pm/prj2021/amocanu/nokia-snake.1621164332.txt.gz · Last modified: 2021/05/16 14:25 by nicolae.croitoru99
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0