This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 00:42] constantin.brabete |
pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 08:39] (current) constantin.brabete |
||
---|---|---|---|
Line 37: | Line 37: | ||
==== Schema Eagle ==== | ==== Schema Eagle ==== | ||
- | {{:pm:prj2021:amocanu:proiectpm_nintendoswitchdebuget.png |}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:proiectpm_nintendoswitchdebuget.png?700 |}} |
==== Lista piese ==== | ==== Lista piese ==== | ||
Line 54: | Line 54: | ||
La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea. | La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea. | ||
- | Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control. | + | Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control, iar pentru ecran ul lcd folosesc bibloteca LiquidCrystal.h. |
+ | Logica jocurilor actuale este asemataore din punct de vedere al deplasarii, core gameplay ul pentru fiecare este deplasarea unui led pe matrice. | ||
+ | In cazul lui snake dificultatea mai mare a fost miscarea cozi dupa capul sarpelui, aceasta se face intr-un mod asemanator cu o stiva in care se deplaseaza capul iar apoi coada urmeaza locurile eliberate. | ||
+ | Pentru Maze se creeaza o matrice de start cu pereti apoi se genereaza o capcana intr-o pozitie random. | ||
+ | Iar pentru doodle se curata matricea si apoi se deplaseaza led ul si in momentul apasari pe joystick se lasa led ul aprins pana la inchiderea matricii. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 72: | Line 76: | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | {{:pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget.pdf|}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget_1_.pdf|}} |
+ | Pentru logica jocurilor am folosit mai multe tutoriale si alte resurse online. |