Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 00:42]
constantin.brabete
pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 08:39] (current)
constantin.brabete
Line 37: Line 37:
 ==== Schema Eagle ==== ==== Schema Eagle ====
  
-{{:​pm:​prj2021:​amocanu:​proiectpm_nintendoswitchdebuget.png |}}+{{:​pm:​prj2021:​amocanu:​proiectpm_nintendoswitchdebuget.png?700 |}}
  
 ==== Lista piese ==== ==== Lista piese ====
Line 54: Line 54:
 La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea. La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea.
  
-Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control.+Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control, iar pentru ecran ul lcd folosesc bibloteca LiquidCrystal.h. 
 +Logica jocurilor actuale este asemataore din punct de vedere al deplasarii, core gameplay ul pentru fiecare este deplasarea unui led pe matrice
  
 +In cazul lui snake dificultatea mai mare a fost miscarea cozi dupa capul sarpelui, aceasta se face intr-un mod asemanator cu o stiva in care se deplaseaza capul iar apoi coada urmeaza locurile eliberate.
  
 +Pentru Maze se creeaza o matrice de start cu pereti apoi se genereaza o capcana intr-o pozitie random.
 +Iar pentru doodle se curata matricea si apoi se deplaseaza led ul si in momentul apasari pe joystick se lasa led ul aprins pana la inchiderea matricii.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
Line 72: Line 76:
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
-{{:​pm:​prj2021:​amocanu:​nintendo_switch_de_buget.pdf|}}+{{:​pm:​prj2021:​amocanu:​nintendo_switch_de_buget_1_.pdf|}} 
 +Pentru logica jocurilor am folosit mai multe tutoriale si alte resurse online.
pm/prj2021/amocanu/nintendo_switch_de_buget.1622670156.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 00:42 by constantin.brabete
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0