Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 00:56]
constantin.brabete
pm:prj2021:amocanu:nintendo_switch_de_buget [2021/06/03 08:39] (current)
constantin.brabete
Line 54: Line 54:
 La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea. La selectarea unui joc se modifica o variabila de stare care face sa se selecteze un alt loop, unul dintre loop urile de joc care ruleaza logica jocului si porneste matricea.
  
-Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control.+Pentru display ul de joc si afisarea si deplasarea led urilor se foloseste bibloteca Led Control, iar pentru ecran ul lcd folosesc bibloteca LiquidCrystal.h.
 Logica jocurilor actuale este asemataore din punct de vedere al deplasarii, core gameplay ul pentru fiecare este deplasarea unui led pe matrice. ​ Logica jocurilor actuale este asemataore din punct de vedere al deplasarii, core gameplay ul pentru fiecare este deplasarea unui led pe matrice. ​
  
pm/prj2021/amocanu/nintendo_switch_de_buget.txt · Last modified: 2021/06/03 08:39 by constantin.brabete
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0