This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:carmageddon [2021/06/03 06:51] dinu.mazur [Software Design] |
pm:prj2021:amocanu:carmageddon [2021/06/03 12:05] (current) dinu.mazur [Carmageddon: The LCD Game] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ======Carmageddon: The LCD Game====== | + | ======🚐Carmageddon: The LCD Game====== |
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
Line 30: | Line 30: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | <note tip> | ||
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | ||
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | ||
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
- | </note> | ||
Pentru implementarea temei am utilizat libraria "**LiquidCrystal**" care mi-a oferit un mod mai intuitiv de interfatare cu un display lcd2x16. | Pentru implementarea temei am utilizat libraria "**LiquidCrystal**" care mi-a oferit un mod mai intuitiv de interfatare cu un display lcd2x16. | ||
Intial in program are loc setarea bitilor pentru fiecare caracter aditional pentru display. Acestea fiind pozitiile masinilor pe 3 linii si combinatiile intre ele. | Intial in program are loc setarea bitilor pentru fiecare caracter aditional pentru display. Acestea fiind pozitiile masinilor pe 3 linii si combinatiile intre ele. | ||
\\ | \\ | ||
- | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon.gif?180|}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon.gif?100|}} |
- | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars.gif?180|}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars.gif?100|}} |
- | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars2.gif?180|}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars2.gif?100|}} |
- | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars3.gif?180|}} | + | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_cars3.gif?100|}} |
\\ | \\ | ||
Din motivul prezentei limitei de 8 caractere aditionale pe un cip de lcd am recurs la metode diferite de a adauga peste limita. Una a fost | Din motivul prezentei limitei de 8 caractere aditionale pe un cip de lcd am recurs la metode diferite de a adauga peste limita. Una a fost | ||
Line 75: | Line 68: | ||
* Daca jucatorul nu se ciocneste cu o masina de pe linia sa | * Daca jucatorul nu se ciocneste cu o masina de pe linia sa | ||
* Ciocnire -> marim scorul -> afisam scorul -> verificam daca platim sau suntem platiti -> afisam contul. | * Ciocnire -> marim scorul -> afisam scorul -> verificam daca platim sau suntem platiti -> afisam contul. | ||
- | + | //Scopul jocului este sa distrugi cu atat mai multe masini este posibil fara ca sa ramai fara bani pentru reparatii.// | |
+ | In cazul in care ramanem fara bani afisam mesajul de game over **death_message();** si cream un prompt de restart. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
{{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_real_life_sucks6.jpg?350|}} | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_real_life_sucks6.jpg?350|}} | ||
Line 84: | Line 77: | ||
{{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_real_life_sucks3.jpg?350|}} | {{:pm:prj2021:amocanu:carmageddon_real_life_sucks3.jpg?350|}} | ||
- | Demo:[[https://youtu.be/x-7FKUOA-KA]] | + | [[https://youtu.be/x-7FKUOA-KA | Demo: Carmageddon]] |
- | <note tip> | + | |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | In realizarea acestui proiect m-am convins cat de importante sunt rezistorii LOL. | + | In realizarea acestui proiect m-am convins cat de importanti sunt rezistorii LOL. |
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | + | {{:pm:prj2021:amocanu:racing_game.ino.ino.zip| Carmageddon: The Racing Game Free Download 2021}} | |
- | <note warning> | + | |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
- | |||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | + | [[https://www.sigmanortec.ro/Kit-RFID-V1-Arduino-p134580057|Arduino KIT (Do Not Recommend)]]\\ | |
- | <note> | + | [[https://maxpromer.github.io/LCD-Character-Creator/|LCD char gen ]]\\ |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | [[https://www.tinkercad.com/things/dimuxyCMcgA-copy-of-arduino-with-lcd-interface| Tinker my circuits]] |
- | </note> | + | |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |