This is an old revision of the document!


Boxing Machine

Autor : Bogdan-Laurențiu Cristea

Introducere

Boxing Machine este un dispozitiv întâlnit în parcurile de distracții, unde lumea își testează puterea prin lovirea sacului de box atașat la acesta. Dispozitivul analizează forța cu care a fost efectuată lovitura și întoarce un rezultat pe o scară de la 0 la 999.

De aici mi-a și venit ideea pentru acest proiect, deoarece consider ca este util pentru măsurarea unor statusuri importante pentru perfecționarea loviturii.

Descriere generală

 Se va folosi o minge pentru a imita sacul de box, iar accelerometrul va fi pus în interiorul acesteia. În momentul în care este lovită, se calculează forța, cu ajutorul datelor primite de la accelerator, și se scalează cu o valoare de la 0 la 999. Rezultatul este afișat pe LCD, oferind atât valoarea scalată, cât și forța în sine cu care a fost dat pumnul.

Schemă bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino UNO
  • Accelerometru
  • Breadboard
  • Fire
  • Modul LCD
  • Rezistențe
  • Condensatoare
  • Minge care imită sacul de box
  • Sistem de care se atașează mingea
pm/prj2021/amocanu/boxingmachine.1619373889.txt.gz · Last modified: 2021/04/25 21:04 by bogdan.cristea2311
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0