This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:boxingmachine [2021/04/25 20:55] bogdan.cristea2311 |
pm:prj2021:amocanu:boxingmachine [2021/06/08 09:41] (current) bogdan.cristea2311 |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== Boxing Machine ====== | ====== Boxing Machine ====== | ||
- | <note tip> | + | **Autor : Bogdan-Laurențiu Cristea** |
- | Autor : Bogdan-Laurențiu Cristea | + | |
- | </note> | + | |
==== Introducere ==== | ==== Introducere ==== | ||
- | Boxing Machine este un dispozitiv întâlnit în parcurile de distracții, unde lumea își testează puterea prin lovirea sacului de box atașat la acesta. Dispozitivul analizează forța cu care a fost efectuată lovitura și întoarce un rezultat pe o scară de la 0 la 999. | + | Boxing Machine este un dispozitiv întâlnit în parcurile de distracții, unde lumea își testează puterea prin lovirea sacului de box atașat la acesta. Dispozitivul analizează forța cu care a fost efectuată lovitura și întoarce un rezultat pe o scară de la 0 la 999. |
| | ||
- | De aici mi-a și venit ideea pentru acest proiect, deoarece consider ca este util pentru măsurarea unor statusuri importante pentru perfecționarea loviturii. | + | De aici mi-a și venit ideea pentru acest proiect, deoarece consider ca este util pentru măsurarea unor statusuri importante pentru perfecționarea loviturii. |
{{:pm:prj2021:amocanu:boxer.png?600|}} | {{:pm:prj2021:amocanu:boxer.png?600|}} | ||
==== Descriere generală ==== | ==== Descriere generală ==== | ||
+ | |||
+ | Se va folosi o minge pentru a imita sacul de box, iar accelerometrul va fi pus în interiorul acesteia. În momentul în care este lovită, se calculează forța, cu ajutorul datelor primite de la accelerator, și se scalează cu o valoare de la 0 la 999. Rezultatul este afișat pe LCD/LED, oferind rezultatul scalat pe scara de mai sus. | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Schemă bloc: | Schemă bloc: | ||
- | {{:pm:prj2021:amocanu:schema_bloc_pm.png?600|}} | + | {{ :pm:prj2021:amocanu:schema_bloc_pm.png }} |
</note> | </note> | ||
==== Hardware Design ==== | ==== Hardware Design ==== | ||
Line 22: | Line 23: | ||
* Fire | * Fire | ||
* Modul LCD | * Modul LCD | ||
- | * Rezistențe | ||
- | * Condensatoare | ||
* Minge care imită sacul de box | * Minge care imită sacul de box | ||
* Sistem de care se atașează mingea | * Sistem de care se atașează mingea | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2021:amocanu:BoxingMachine3.jpg }} | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2021:amocanu:BoxingMachine2.jpg }} | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2021:amocanu:BoxingMachine1.jpg }} | ||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul a reprezentat o provocare din toate punctele de vedere, de la asamblarea sacului de box și a folosirii modulelor , pana | ||
+ | la partea de cod. A fost interesant și trebuie realizat din timp, deoarece nu se știe niciodată când ți se poate defecta un fir, un | ||
+ | pin sau sa apară probleme la nivel de cod. | ||
+ | |||
+ | ==== Resurse ==== | ||
+ | {{ :pm:prj2021:amocanu:boxingmachine.zip }} | ||
+ | {{ :pm:prj2021:amocanu:boxing_machine.pdf }} | ||
+ | |||
+ |