This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 16:58] rares.badita [Hardware Design] |
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 18:21] (current) rares.badita [Rezultate obtinute] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== Ball Maze ====== | + | ====== Ball Maze🏀 ====== |
===== Autor ===== | ===== Autor ===== | ||
[[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | [[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | ||
Line 55: | Line 55: | ||
Timpul in joc este calculat ca diferenta intere valorii millis() la finalul si inceputul jocului. | Timpul in joc este calculat ca diferenta intere valorii millis() la finalul si inceputul jocului. | ||
===== Rezultate obtinute ===== | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
- | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Videoclip cu jocul]] jucat de mine. | + | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Prezentarea unui demo al jocului.]] |
Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | ||
Line 63: | Line 63: | ||
===== Concluzie ===== | ===== Concluzie ===== | ||
Montajul tehnic a fost cea mai grea parte a proiectului. | Montajul tehnic a fost cea mai grea parte a proiectului. | ||
+ | |||
+ | Din punct de vedere al softwareului am ajuns la concluzia ca 30 de grade de miscare pe fiecare axa este alegerea optima. | ||
===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== | ||
Linkuri utile: | Linkuri utile: |