This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 16:58] rares.badita [Hardware Design] |
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 18:21] (current) rares.badita [Rezultate obtinute] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ====== Ball Maze ====== | + | ====== Ball Maze🏀 ====== |
| ===== Autor ===== | ===== Autor ===== | ||
| [[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | [[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | ||
| Line 55: | Line 55: | ||
| Timpul in joc este calculat ca diferenta intere valorii millis() la finalul si inceputul jocului. | Timpul in joc este calculat ca diferenta intere valorii millis() la finalul si inceputul jocului. | ||
| ===== Rezultate obtinute ===== | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
| - | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Videoclip cu jocul]] jucat de mine. | + | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Prezentarea unui demo al jocului.]] |
| Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | ||
| Line 63: | Line 63: | ||
| ===== Concluzie ===== | ===== Concluzie ===== | ||
| Montajul tehnic a fost cea mai grea parte a proiectului. | Montajul tehnic a fost cea mai grea parte a proiectului. | ||
| + | |||
| + | Din punct de vedere al softwareului am ajuns la concluzia ca 30 de grade de miscare pe fiecare axa este alegerea optima. | ||
| ===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== | ||
| Linkuri utile: | Linkuri utile: | ||