This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 16:52] rares.badita [Software Design] |
pm:prj2021:amocanu:ball_maze [2021/06/02 18:21] (current) rares.badita [Rezultate obtinute] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== Ball Maze ====== | + | ====== Ball Maze🏀 ====== |
===== Autor ===== | ===== Autor ===== | ||
[[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | [[rares.badita@stud.acs.pub.ro|Badita Rares-Octavian]] | ||
Line 34: | Line 34: | ||
{{pm:prj2021:amocanu:poza-deasupra-baditarares.jpeg?800|800}} | {{pm:prj2021:amocanu:poza-deasupra-baditarares.jpeg?800|800}} | ||
+ | |||
+ | Designul este unul modular (labirintul poate fi dat jos usor prin desfacerea celor 2 piulite si desurubarea senzorului de lumina), ceea ce face ca labirintul sa poata fi inlocuit usor cu designuri noi. | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Un ciclu in functia loop() are urmatorii pasi: | Un ciclu in functia loop() are urmatorii pasi: | ||
Line 51: | Line 53: | ||
Un joc nou este terminat daca //game_state// este //ongoing// iar de la senzor se citeste starea //finished//. | Un joc nou este terminat daca //game_state// este //ongoing// iar de la senzor se citeste starea //finished//. | ||
Un nou joc este inceput daca //game_state// este //finished// iar la senzor se citeste //ongoing// timp de minim 5 secunde consecutive. | Un nou joc este inceput daca //game_state// este //finished// iar la senzor se citeste //ongoing// timp de minim 5 secunde consecutive. | ||
+ | Timpul in joc este calculat ca diferenta intere valorii millis() la finalul si inceputul jocului. | ||
===== Rezultate obtinute ===== | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
- | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Videoclip cu jocul]] jucat de mine. | + | [[https://www.youtube.com/watch?v=FRgoBYZ7KT0| Prezentarea unui demo al jocului.]] |
Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | Afisarea timpilor la interfata seriala dupa fiecare joc inregistrat: | ||
Line 59: | Line 62: | ||
{{pm:prj2021:amocanu:timpibaditarares.png?800|800}} | {{pm:prj2021:amocanu:timpibaditarares.png?800|800}} | ||
===== Concluzie ===== | ===== Concluzie ===== | ||
+ | Montajul tehnic a fost cea mai grea parte a proiectului. | ||
+ | |||
+ | Din punct de vedere al softwareului am ajuns la concluzia ca 30 de grade de miscare pe fiecare axa este alegerea optima. | ||
===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== | ||
Linkuri utile: | Linkuri utile: |