This is an old revision of the document!
Ambient Lighting
Introducere
Proiectul Ambient Lighting are scopul de crea o atmosferă muzicală în cameră. Acesta reprezinta pe o banda de leduri melodia redata.
Descriere generală
Acesta este format din 3 module: microfonul, placuța Arduino și banda de leduri. Microfonul transmite imputulsul de semnal către plăcuța care analizează semnalul și aprinde o cularea de pe banda de leduri.
Hardware Design
Pentru acest proiect am utilizat:
Arduino UNO
-
-
O banda de leduri
Baterie de 9V
Microfonul este conectat la o intrare analogica, pe cand Ledurile sunt conectate la pinii digitalii de tipul PW.
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF