This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:alazar:the_binding_of_ionut [2021/05/30 19:49] ionut.otelea |
pm:prj2021:alazar:the_binding_of_ionut [2021/05/30 20:20] (current) ionut.otelea [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 59: | Line 59: | ||
[[https://drive.google.com/file/d/1t3CZwQ0GfrzpmX-ONHvp6bxOsEtodEXw/view?usp=sharing|Demo The Binding Of Ionuț]]\\ | [[https://drive.google.com/file/d/1t3CZwQ0GfrzpmX-ONHvp6bxOsEtodEXw/view?usp=sharing|Demo The Binding Of Ionuț]]\\ | ||
\\ | \\ | ||
- | {{ :pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p4.jpeg?100 |}} | + | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p4.jpeg?150|}} |
- | {{ :pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p5.jpeg?100 |}} | + | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p5.jpeg?150|}} |
- | {{ :pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p6.jpeg?100 |}} | + | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p6.jpeg?150|}} |
- | {{ :pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p7.jpeg?100 |}} | + | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:p7.jpeg?150|}} |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Pe parcursul dezvoltării proiectului m-am lovit de limitările fizice ale componentelor utilizate. Astfel, plăcuța Arduino Uno nu poate transmite un flux de date mare, suficient de repede, către ecranul LCD (motiv pentru care jucătorul pare uneori a clipi pe ecran și fapt din cauza căruia am decis ca monștri să fie imobili). Totodată, verificarea constantă a coliziunilor (la fiecare frame), este extrem de costisitoare din punct de vedere al puterii de calcul (se realizează înmulțiri și radicali). Din acest motiv am limitat numărul de proiectile active la 5 pentru jucător și la 10 pentru monștri (Pe parcurs ce monștri mor și nu mai lansează proiectile chiar se observă o creștere a performanței jocului). Având în vedere toate acestea, a trebuit să reduc cu mult complexitatea jocului pe care o prevedeam la începutul proiectului în încercarea de a asigura o funcționalitate bună și o experiență de joc cursivă și plăcută.\\ | Pe parcursul dezvoltării proiectului m-am lovit de limitările fizice ale componentelor utilizate. Astfel, plăcuța Arduino Uno nu poate transmite un flux de date mare, suficient de repede, către ecranul LCD (motiv pentru care jucătorul pare uneori a clipi pe ecran și fapt din cauza căruia am decis ca monștri să fie imobili). Totodată, verificarea constantă a coliziunilor (la fiecare frame), este extrem de costisitoare din punct de vedere al puterii de calcul (se realizează înmulțiri și radicali). Din acest motiv am limitat numărul de proiectile active la 5 pentru jucător și la 10 pentru monștri (Pe parcurs ce monștri mor și nu mai lansează proiectile chiar se observă o creștere a performanței jocului). Având în vedere toate acestea, a trebuit să reduc cu mult complexitatea jocului pe care o prevedeam la începutul proiectului în încercarea de a asigura o funcționalitate bună și o experiență de joc cursivă și plăcută.\\ | ||
Line 80: | Line 81: | ||
* 30.05.2021: Finisarea documentației și adăugarea unui demo al jocului. | * 30.05.2021: Finisarea documentației și adăugarea unui demo al jocului. | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:the_binding_of_ionut.pdf|}}\\ | + | [[pm:prj2021:alazar:the_binding_of_ionut|]]\\ |
+ | {{:pm:prj2021:alazar:ionut_otelea:the_binding_of_ionut_v2.pdf|The Binding Of Ionuț}}\\ | ||
[[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab2-2021|Lab2 PM]]\\ | [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab2-2021|Lab2 PM]]\\ | ||
[[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab4-2021|Lab4 PM]]\\ | [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab4-2021|Lab4 PM]]\\ |