This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:alazar:space_invaders [2021/05/29 15:55] dan_andrei.ursu |
pm:prj2021:alazar:space_invaders [2021/05/29 16:30] (current) dan_andrei.ursu |
||
|---|---|---|---|
| Line 10: | Line 10: | ||
| {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:space_invaders_original_game.gif |Space Invaders original game}} | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:space_invaders_original_game.gif |Space Invaders original game}} | ||
| - | Obiectivul jocului este neutralizarea tuturor extraterestrilor prin lansarea unor proiectile inainte ca acestia sa distruga nava controlata de jucator. Se pot primi diverse power-ups pentru distrugerea unui cargo ship, precum proiectile de dimensiune marita, o viata suplimentara, extinderea razei unui scut, etc. Daca jucatorul nu mai are vieti ramase si este lovit de un extraterestru jocul se considera pierdut si se afiseaza scorul final. | + | Obiectivul jocului este neutralizarea tuturor extraterestrilor prin lansarea unor proiectile inainte ca acestia sa distruga nava controlata de jucator. Se pot primi diverse power-ups pentru distrugerea unui cargo ship, precum proiectile de dimensiune marita, o viata suplimentara, extinderea razei unui scut etc.. Daca jucatorul nu mai are vieti ramase si este lovit de un extraterestru jocul se considera pierdut si se afiseaza scorul final. |
| ===Descriere generala=== | ===Descriere generala=== | ||
| Line 16: | Line 16: | ||
| ==Schema bloc== | ==Schema bloc== | ||
| - | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:schema_bloc.png |Schema electrica}} | + | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:schema_bloc.png |Schema bloc}} |
| ==Functionalitatea modulelor== | ==Functionalitatea modulelor== | ||
| Line 28: | Line 28: | ||
| ==Schema electrica== | ==Schema electrica== | ||
| - | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:schema_electrica.png |Schema bloc}} | + | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:schema_electrica.png |Schema electrica}} |
| ==Componente== | ==Componente== | ||
| Line 62: | Line 62: | ||
| - asigurarea comunicatiei cu perifericele hardware (//display OLED, joystick, shoot button//) | - asigurarea comunicatiei cu perifericele hardware (//display OLED, joystick, shoot button//) | ||
| - | * **initHardwareComponents()**: apeleaza functiile de initializarea specifice obiectelor responsabile de getiunea componentelor hardware pentru stabilirea piniilor la care sunt legate perifericele, dimensiunile acestora, protocolul de comunicare utilizat, etc | + | * **initHardwareComponents()**: apeleaza functiile de initializarea specifice obiectelor responsabile de gestiunea componentelor hardware pentru stabilirea piniilor la care sunt legate perifericele, dimensiunile acestora, protocolul de comunicatie utilizat etc. |
| - afisarea meniului jocului si asteptarea selectarii unei optiuni din acesta | - afisarea meniului jocului si asteptarea selectarii unei optiuni din acesta | ||
| * **displayNewGameScreen()** | * **displayNewGameScreen()** | ||
| Line 112: | Line 112: | ||
| ==Galerie video== | ==Galerie video== | ||
| - | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:space_invaders.gif |Space Invaders original game}} | + | {{ pm:prj2021:alazar:dan_andrei_ursu:space_invaders.gif |Space Invaders}} |
| ==Demo== | ==Demo== | ||