Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:alazar:space_invaders [2021/05/29 15:55]
dan_andrei.ursu
pm:prj2021:alazar:space_invaders [2021/05/29 16:30] (current)
dan_andrei.ursu
Line 10: Line 10:
 {{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​space_invaders_original_game.gif |Space Invaders original game}} {{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​space_invaders_original_game.gif |Space Invaders original game}}
  
-Obiectivul jocului este neutralizarea tuturor extraterestrilor prin lansarea unor proiectile inainte ca acestia sa distruga nava controlata de jucator. Se pot primi diverse power-ups pentru distrugerea unui cargo ship, precum proiectile de dimensiune marita, o viata suplimentara,​ extinderea razei unui scutetc. Daca jucatorul nu mai are vieti ramase si este lovit de un extraterestru jocul se considera pierdut si se afiseaza scorul final.+Obiectivul jocului este neutralizarea tuturor extraterestrilor prin lansarea unor proiectile inainte ca acestia sa distruga nava controlata de jucator. Se pot primi diverse power-ups pentru distrugerea unui cargo ship, precum proiectile de dimensiune marita, o viata suplimentara,​ extinderea razei unui scut etc.. Daca jucatorul nu mai are vieti ramase si este lovit de un extraterestru jocul se considera pierdut si se afiseaza scorul final.
  
 ===Descriere generala=== ===Descriere generala===
Line 16: Line 16:
 ==Schema bloc== ==Schema bloc==
  
-{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​schema_bloc.png |Schema ​electrica}}+{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​schema_bloc.png |Schema ​bloc}}
  
 ==Functionalitatea modulelor== ==Functionalitatea modulelor==
Line 28: Line 28:
 ==Schema electrica== ==Schema electrica==
  
-{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​schema_electrica.png |Schema ​bloc}}+{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​schema_electrica.png |Schema ​electrica}}
  
 ==Componente== ==Componente==
Line 62: Line 62:
  
  - asigurarea comunicatiei cu perifericele hardware (//display OLED, joystick, shoot button//)  - asigurarea comunicatiei cu perifericele hardware (//display OLED, joystick, shoot button//)
- * **initHardwareComponents()**:​ apeleaza functiile de initializarea specifice obiectelor responsabile de getiunea ​componentelor hardware pentru stabilirea piniilor la care sunt legate perifericele,​ dimensiunile acestora, protocolul de comunicare ​utilizatetc+ * **initHardwareComponents()**:​ apeleaza functiile de initializarea specifice obiectelor responsabile de gestiunea ​componentelor hardware pentru stabilirea piniilor la care sunt legate perifericele,​ dimensiunile acestora, protocolul de comunicatie ​utilizat etc.
  - afisarea meniului jocului si asteptarea selectarii unei optiuni din acesta  - afisarea meniului jocului si asteptarea selectarii unei optiuni din acesta
  * **displayNewGameScreen()**  * **displayNewGameScreen()**
Line 112: Line 112:
 ==Galerie video== ==Galerie video==
  
-{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​space_invaders.gif |Space Invaders ​original game}}+{{ pm:​prj2021:​alazar:​dan_andrei_ursu:​space_invaders.gif |Space Invaders}}
  
 ==Demo== ==Demo==
pm/prj2021/alazar/space_invaders.1622292941.txt.gz · Last modified: 2021/05/29 15:55 by dan_andrei.ursu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0