This is an old revision of the document!


Snake

Autor: Cristescu Cristian
Grupa: 335CA

Introducere

Proiectul reprezintă o varianta minimalistă a jocului Snake, un jucător controlează un șarpe sub forma unei linii
în mișcare, care se mărește pe măsură ce jucatorul colecteaza mere, scopul fiind acela de a rezista cât mai mult
până la lovirea unui perete sub forma de obstacol. Am ales acest joc deoarece este printe primele jocuri încercate
de mine, iar cerințele sale corespund acestui tip de proiect. Utilitatea acestuia în prezent nu este una sugestivă,
dar consider că ,în funcție de dificultate, te obligă ca utilizator să inveti să menții un nivel de concentrare ridicat
si iți antrenează anumite reflexe.

Descriere Generală

Pentru realizarea funcționalității, se va folosi un modul analog joystick care are rolul de a muta sarpele
în toate directiile, sus-jos, stanga-dreapta în timp ce segmentul corpului sau este în continua translație
într-un sens. Display-ul care va afișa simularea va fi un modul cu matrice de LED-uri bazat pe un driver
max7219 conectat la alte cateva componente cum ar fi rezistenta, condensatoare, pin headers.

Hardware Design

  • Arduino UNO R3
  • Breadboard
  • Fire: Mama-Mama, Tata-Tata, Mama-Tata
  • Modul Buzzer Activ
  • Potentiometru
  • Analog Joystick
  • Matrice de LED-uri 8×8

Schema electrica

Board-ul

Acestea doua din urma au fost realizate in utilitarul EAGLE.

Software Design

Rezultate Obtinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/alazar/snake.1622652189.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 19:43 by ccristescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0