This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:alazar:snake [2021/06/03 01:53] ccristescu [Descriere Generală] |
pm:prj2021:alazar:snake [2021/06/03 15:56] (current) ccristescu [Bibliografie/Resurse] |
||
|---|---|---|---|
| Line 8: | Line 8: | ||
| până la lovirea unui perete sub forma de obstacol. Am ales acest joc deoarece este printe primele jocuri încercate \\ | până la lovirea unui perete sub forma de obstacol. Am ales acest joc deoarece este printe primele jocuri încercate \\ | ||
| de mine, iar cerințele sale corespund acestui tip de proiect. Utilitatea acestuia în prezent nu este una sugestivă, \\ | de mine, iar cerințele sale corespund acestui tip de proiect. Utilitatea acestuia în prezent nu este una sugestivă, \\ | ||
| - | dar consider că ,în funcție de dificultate, te obligă ca utilizator să inveti să menții un nivel de concentrare ridicat \\ | + | dar consider că ,în funcție de dificultate, te obligă ca utilizator să inveți să menții un nivel de concentrare ridicat \\ |
| - | si iți antrenează anumite reflexe. | + | și iți antrenează anumite reflexe. |
| ==== Descriere Generală ==== | ==== Descriere Generală ==== | ||
| Line 47: | Line 47: | ||
| === Setup() === | === Setup() === | ||
| - | Realizează inițializările pinilor, ledurilor de pe matrice, recalibreaza poziția de pornire \\ | + | Realizează inițializările pinilor, ledurilor de pe matrice, recalibrează poziția de pornire \\ |
| a Analog Joystickului și stabilește poziția șarpelui pe ecran. \\ | a Analog Joystickului și stabilește poziția șarpelui pe ecran. \\ | ||
| Line 56: | Line 56: | ||
| următoarea direcție, verificând în același timp dacă sensul ales este la 180 de grade față de cel \\ | următoarea direcție, verificând în același timp dacă sensul ales este la 180 de grade față de cel \\ | ||
| precedent pentru ca respectiva "coliziune" să fie invalidă și jocul să mearga mai departe. Ulterior, \\ | precedent pentru ca respectiva "coliziune" să fie invalidă și jocul să mearga mai departe. Ulterior, \\ | ||
| - | se vor prelucra datele jocului, se actualizeaza lungimea șarpelui, se va verifica dacă jocul s-a finalizat, \\ | + | se vor prelucra datele jocului, se actualizează lungimea șarpelui, se va verifica dacă jocul s-a finalizat, \\ |
| se vor aprinde și stinge ledurile secvențial, generând mișcarea pe ecran. Buzzerul se va activa dupa ce mărul \\ | se vor aprinde și stinge ledurile secvențial, generând mișcarea pe ecran. Buzzerul se va activa dupa ce mărul \\ | ||
| a fost mâncat și după ce translația șarpelui s-a realizat. La finalul unui "frame" din loop, se verifică dacă \\ | a fost mâncat și după ce translația șarpelui s-a realizat. La finalul unui "frame" din loop, se verifică dacă \\ | ||
| Line 73: | Line 73: | ||
| și l-am legat direct cu fire, însă mai târziu, problema era că nu mai aveam suficiente fire pentru toate \\ | și l-am legat direct cu fire, însă mai târziu, problema era că nu mai aveam suficiente fire pentru toate \\ | ||
| componentele ca să le leg de placă, așa că am trecut la Uno (dispuneam de mai multe fire tată-tată). \\ | componentele ca să le leg de placă, așa că am trecut la Uno (dispuneam de mai multe fire tată-tată). \\ | ||
| + | |||
| + | Video cu demo-ul: [[https://www.youtube.com/watch?v=-oH9Ae4ZTDY|ProiectSnake]] | ||
| ==== Concluzii ==== | ==== Concluzii ==== | ||
| - | A fost interesant să lucrez cu componente fizice, dincolo de toate temele si proiectele software \\ | + | A fost interesant să lucrez cu componente fizice, dincolo de toate temele și proiectele software \\ |
| din facultate. Personal, nu sunt mare fan al electronicilor, dar cumva proiectul acesta a reaprins \\ | din facultate. Personal, nu sunt mare fan al electronicilor, dar cumva proiectul acesta a reaprins \\ | ||
| o speranță pentru sistemele embedded în viziunea mea, ele oferind aplicații interesante, \\ | o speranță pentru sistemele embedded în viziunea mea, ele oferind aplicații interesante, \\ | ||
| chiar utilități oamenilor. \\ | chiar utilități oamenilor. \\ | ||
| + | |||
| ==== Download ==== | ==== Download ==== | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2021:alazar:cristi_cristescu:cristescu_cristian_335ca_proiect_pm.zip|}} | ||
| ==== Jurnal ==== | ==== Jurnal ==== | ||
| + | |||
| + | 25.04.2021 : Alegerea proiectului \\ | ||
| + | 26.05.2021 : Inceperea partii software \\ | ||
| + | 27.05.2021 : Inceperea partii hardware \\ | ||
| + | 1.06.2021 : Finalizarea partilor hardware si software \\ | ||
| + | 2.06.2021 - 3.06.2021 : Realizarea documentatiei \\ | ||
| ==== Bibliografie/Resurse ==== | ==== Bibliografie/Resurse ==== | ||
| - | {{:pm:prj2021:alazar:snake.pdf|}} | + | |
| + | https://github.com/wayoda/LedControl/blob/master/src/LedControl.cpp \\ | ||
| + | https://howtomechatronics.com/tutorials/arduino/8x8-led-matrix-max7219-tutorial-scrolling-text-android-control-via-bluetooth/ \\ | ||
| + | https://create.arduino.cc/projecthub/rishab8551/arduino-snake-game-using-arduino-and-martix-6c230c \\ | ||
| + | https://majicdesigns.github.io/MD_MAX72XX/page_parola.html \\ | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2021:alazar:cristi_cristescu:snake.pdf|}} \\ | ||