Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:alazar:joc_pong [2021/05/30 19:27]
alexandru.cioplean [Hardware Design]
pm:prj2021:alazar:joc_pong [2021/05/30 19:31] (current)
alexandru.cioplean [Descriere generală]
Line 11: Line 11:
   * jocul este castigat atunci cand unul dintre jucatori ajunge la 11 puncte si jocul se reseteaza   * jocul este castigat atunci cand unul dintre jucatori ajunge la 11 puncte si jocul se reseteaza
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
-Schema bloc:\\ {{:​pm:​prj2021:​alazar:​pong_flowchart.png?400|}}+Schema bloc:\\ {{:​pm:​prj2021:​alazar:​pong_flowchart.jpg?500|}}
   * Jucatorii sunt reprezentati prin 2 linii trase pe orizontala pe ecran, aproape lipite de margini   * Jucatorii sunt reprezentati prin 2 linii trase pe orizontala pe ecran, aproape lipite de margini
   * Mingea este reprezentata de un pixel de culoare albastra care se misca pe ecran   * Mingea este reprezentata de un pixel de culoare albastra care se misca pe ecran
Line 23: Line 23:
   * ecran LCD   * ecran LCD
   * buzzer   * buzzer
-Schema electrica:​\\ {{:​pm:​prj2021:​alazar:​pong_schema_electrica.jpeg?​500|}}+Schema electrica:​\\ {{:​pm:​prj2021:​alazar:​pong_schema_electrica.jpeg?​700|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
 Am scris codul in mediul de dezvoltare: Arduino IDE. Am scris codul in mediul de dezvoltare: Arduino IDE.
pm/prj2021/alazar/joc_pong.1622392027.txt.gz · Last modified: 2021/05/30 19:27 by alexandru.cioplean
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0