This is an old revision of the document!


X & 0

Autor

Introducere

  • Acest proiect reprezinta implementarea unui joc de X si 0 intre 2 jucatori.
  • Scopul proiectului este de a afisa pe un ecran LCD toate mutarile jucatorilor, acestea fiind facute din butoane.

Descriere generala

Schema bloc

Functionalitate

Jocul porneste de la apasarea unei taste urmand ca jucatorii sa foloseasca tastele de la 1-9 pentru a alege casutele unde sa faca urmatoarea mutare. La finalul fiecarei runde va fi afisat castigatorul/egalitate si de asemenea punctajele celor 2 jucatori de la inceputul jocului pana in acel moment, cu posibilitatea de a reincepe jocul si de a reseta punctajele oricand.

Hardware Design

Lista de piese

Tip piesa Nr. piese
Placuta Arduino UNO R3 1
Cablu USB A-B 1
Modul LCD SPI 128×160 1
Tastatura matriciala 4×3 1
Fire tata-tata 7

Schema Electrica

Software Design

Rezultate Obţinute

Medii de dezvoltare

  • Arduino IDE - scrierea/verificarea codului
  • Tinkercad - schema electrica
  • lunapic - editare componente schema electrica
  • app.diagrams.net - schema bloc

Concluzii

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/agrigore/x-si-0.1622690713.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 06:25 by ana_maria.duta2011
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0