This is an old revision of the document!


Tetris

Introducere

  • Proiectul va consta in implementarea jocului clasic de Tetris pe un ecran LCD de la un Nokia 5510.
  • Jocul consta in pozitionarea pieselor in asemenea mod incat spatiile libere sa fie umplute si sa se genereze astfel linii complete. Liniile complete sunt automat eliminate si se acorda puncte bonus. Piesele apar din partea de sus a ecranului si coboara pana la contactul cu podeaua sau cu alte piese deja asezate.
  • Jocul se incheie in momentul in care piesele asezate au ajuns in partea de sus a zonei de joc, iar alte piese nu mai au loc pentru a fi generate.
  • Scopul jocului este de a acumula cat mai multe puncte si de a supravietui cat mai mult timp.

Descriere generala

  • Ecranul va fi impartit in doua portiuni: Portiunea in care trebuie pozitionate piesele si portiunea in care este afisat scorul si in care apare urmatoarea piesa generata.
  • Jucatorul poate folosi butoanele pentru a deplasa stanga-dreapta piesele si pentru a le roti.
  • Va exista si un buton de pauza / de incepere a unui joc nou.
  • Jocul poate avea si o componenta de sunet. Se vor produce sunete specifice pentru fiecare actiune din joc.

Schema bloc

Componente

  • Arduino Uno
  • Breadboard
  • 5 butoane
  • Ecran LCD Nokia 5510
  • Rezistente
  • Fire
  • Buzzer

Hardware Design

  • TBD

Software Design

  • Este planificata folosirea unor algoritmi de generare random a pieselor, de crestere graduala a dificultatii (viteza cu care apar piesele / cu care se deplaseaza acestea).

Rezultate obtinute

  • TBD

Concluzii

  • TBD

Download

  • TBD

Jurnal

  • 25.04: Realizare diagrama bloc, realizare pagina wiki

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/agrigore/tetris.1619352585.txt.gz · Last modified: 2021/04/25 15:09 by sergiu.toader
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0