This is an old revision of the document!
Tetris
Introducere
Proiectul va consta in implementarea jocului clasic de Tetris pe un ecran LCD de la un Nokia 5510.
Jocul consta in pozitionarea pieselor in asemenea mod incat spatiile libere sa fie umplute si sa se genereze astfel linii complete. Liniile complete sunt automat eliminate si se acorda puncte bonus. Piesele apar din partea de sus a ecranului si coboara pana la contactul cu podeaua sau cu alte piese deja asezate.
Jocul se incheie in momentul in care piesele asezate au ajuns in partea de sus a zonei de joc, iar alte piese nu mai au loc pentru a fi generate.
Scopul jocului este de a acumula cat mai multe puncte si de a supravietui cat mai mult timp.
Descriere generala
Ecranul va fi impartit in doua portiuni: Portiunea in care trebuie pozitionate piesele si portiunea in care este afisat scorul si in care apare urmatoarea piesa generata.
Jucatorul poate folosi butoanele pentru a deplasa stanga-dreapta piesele si pentru a le roti.
Va exista si un buton de pauza / de incepere a unui joc nou.
Jocul poate avea si o componenta de sunet. Se vor produce sunete specifice pentru fiecare actiune din joc.
Schema bloc
Componente
Arduino Uno
Breadboard
5 butoane
Ecran LCD Nokia 5510
Rezistente
Fire
Buzzer
Hardware Design
Software Design
Rezultate obtinute
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse