This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:agrigore:snake_lcd [2021/05/22 19:13] roxana_elena.stiuca [Download] |
pm:prj2021:agrigore:snake_lcd [2021/05/24 10:04] (current) roxana_elena.stiuca [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 7: | Line 7: | ||
* La deschiderea programului, va aparea un mesaj de inceput. Apasarea oricarui buton declanseaza inceputul jocului. | * La deschiderea programului, va aparea un mesaj de inceput. Apasarea oricarui buton declanseaza inceputul jocului. | ||
* Scorul va aparea in coltul din stanga sus, in timpul jocului. | * Scorul va aparea in coltul din stanga sus, in timpul jocului. | ||
- | * In caz de gameover va aparea un mesaj cu scorul total acumulat. Apasarea oricarui buton declanseaza inceperea unui joc nou. | + | * In caz de gameover va aparea un mesaj. Apasarea oricarui buton declanseaza inceperea unui joc nou. |
==== Descriere generala ==== | ==== Descriere generala ==== | ||
Line 64: | Line 64: | ||
* initializare ecran; | * initializare ecran; | ||
* umplere ecran cu culoarea de background; | * umplere ecran cu culoarea de background; | ||
- | * afisare mesaj de input. | + | * afisare mesaj de inceput. |
* setup snake: | * setup snake: | ||
* setare limite zona de joc (zona in care personajul se plimba); | * setare limite zona de joc (zona in care personajul se plimba); | ||
Line 84: | Line 84: | ||
* personajul este mutat cu un pas; se verifica de asemenea daca avem coliziune cap sarpe-corp sarpe (caz in care am trece in GAMEOVER) sau coliziuni sarpe-mancare (caz in care actualizam scorul si gasim noi coordonate pentru mancare). | * personajul este mutat cu un pas; se verifica de asemenea daca avem coliziune cap sarpe-corp sarpe (caz in care am trece in GAMEOVER) sau coliziuni sarpe-mancare (caz in care actualizam scorul si gasim noi coordonate pentru mancare). | ||
* GAMEOVER: | * GAMEOVER: | ||
- | * pe ecran apare un mesaj: //"Gameover! Total score: X. Press any button to restart."// | + | * pe ecran apare un mesaj: //"Gameover! Press any button to restart."// |
* se asteapta input (directia initiala pentru noul joc); la primire se trece in READY. | * se asteapta input (directia initiala pentru noul joc); la primire se trece in READY. | ||