Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:agrigore:snake_lcd [2021/05/22 19:07]
roxana_elena.stiuca [Download]
pm:prj2021:agrigore:snake_lcd [2021/05/24 10:04] (current)
roxana_elena.stiuca [Software Design]
Line 7: Line 7:
   * La deschiderea programului,​ va aparea un mesaj de inceput. Apasarea oricarui buton declanseaza inceputul jocului.   * La deschiderea programului,​ va aparea un mesaj de inceput. Apasarea oricarui buton declanseaza inceputul jocului.
   * Scorul va aparea in coltul din stanga sus, in timpul jocului.   * Scorul va aparea in coltul din stanga sus, in timpul jocului.
-  * In caz de gameover va aparea un mesaj cu scorul total acumulat. Apasarea oricarui buton declanseaza inceperea unui joc nou.+  * In caz de gameover va aparea un mesaj. Apasarea oricarui buton declanseaza inceperea unui joc nou.
  
 ==== Descriere generala ==== ==== Descriere generala ====
Line 64: Line 64:
           * initializare ecran;           * initializare ecran;
           * umplere ecran cu culoarea de background;           * umplere ecran cu culoarea de background;
-          * afisare mesaj de input.+          * afisare mesaj de inceput.
       * setup snake:       * setup snake:
           * setare limite zona de joc (zona in care personajul se plimba);           * setare limite zona de joc (zona in care personajul se plimba);
Line 84: Line 84:
       * personajul este mutat cu un pas; se verifica de asemenea daca avem coliziune cap sarpe-corp sarpe (caz in care am trece in GAMEOVER) sau coliziuni sarpe-mancare (caz in care actualizam scorul si gasim noi coordonate pentru mancare).       * personajul este mutat cu un pas; se verifica de asemenea daca avem coliziune cap sarpe-corp sarpe (caz in care am trece in GAMEOVER) sau coliziuni sarpe-mancare (caz in care actualizam scorul si gasim noi coordonate pentru mancare).
   * GAMEOVER:   * GAMEOVER:
-      * pe ecran apare un mesaj: //"​Gameover! ​Total score: X. Press any button to restart."//​+      * pe ecran apare un mesaj: //"​Gameover! Press any button to restart."//​
       * se asteapta input (directia initiala pentru noul joc); la primire se trece in READY.       * se asteapta input (directia initiala pentru noul joc); la primire se trece in READY.
  
Line 118: Line 118:
  
 === Demo === === Demo ===
-tba+[[https://​youtu.be/​H8UyOqMI5z4|Link Demo Youtube]]
 ==== Concluzii ==== ==== Concluzii ====
   * Proiectul este realizat in intregime si functioneaza conform asteptarilor.   * Proiectul este realizat in intregime si functioneaza conform asteptarilor.
Line 125: Line 125:
   * Un feature nou posibil ar fi pastrarea scorurilor maxime intr-o varianta persistenta (ex. in EEPROM) si afisarea acestora la finalul jocului.   * Un feature nou posibil ar fi pastrarea scorurilor maxime intr-o varianta persistenta (ex. in EEPROM) si afisarea acestora la finalul jocului.
 ==== Download ==== ==== Download ====
-tba+{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​snakelcdbt_cod_schematic_roxanastiuca.zip|Fisiere sursa + Schematic}}
 ==== Jurnal ==== ==== Jurnal ====
   * 22/4: alegere tema proiect.   * 22/4: alegere tema proiect.
Line 141: Line 141:
   * https://​www.arduino.cc/​en/​Reference/​softwareSerial   * https://​www.arduino.cc/​en/​Reference/​softwareSerial
   * https://​create.arduino.cc/​projecthub/​akshayjoseph666/​interfacing-bluetooth-module-hc-05-with-arduino-uno-f5209b   * https://​create.arduino.cc/​projecthub/​akshayjoseph666/​interfacing-bluetooth-module-hc-05-with-arduino-uno-f5209b
 +  * https://​ardushop.ro/​ro/​home/​865-modul-lcd-spi-128x160.html?​search_query=Modul+LCD+SPI+128x160&​results=392
 +  * https://​ardushop.ro/​ro/​home/​132-modul-bluetooth-hc-06-cu-3-pini.html?​search_query=Modul+bluetooth+HC-05&​results=380
pm/prj2021/agrigore/snake_lcd.1621699652.txt.gz · Last modified: 2021/05/22 19:07 by roxana_elena.stiuca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0