This is an old revision of the document!
LEDSnake
Introducere
Proiectul consta in implementarea jocului Snake folosind o mtrice de Led-uri si butoane.
Snake consta in manevrarea unui punct, un pătrat sau un obiect pe un plan mărginit. Pe măsură ce înaintează, lasă o urmă în spate, asemănătoare unui șarpe în mișcare.
Sarpele continuă să se lungească pe măsură ce se mișcă.
Jucătorul pierde atunci când șarpele intră în marginea ecranului, o urmă, un alt obstacol sau el însuși.
Descriere generala
Componente
Schema bloc
Hardware Design
Conexiuni
Putem grupa implementarea în trei tipuri de conexiuni:
conexiune Shift Register - Matrice de leduri
conexiune Shift Register - Arduino
conexiune Butoane - Arduino
Shift Register - Matrice
Matricea a fost realizată prin lipirea a 64 de leduri albastre pe 8 linii și 8 coloane.
La capetele liniilor/coloanelor se găsesc barete de pini pentru conectarea firelor.

Pentru a avea mai mulți pini de ieșire decât cei oferiți de plăcuță am folosit 2 Shift Register. Unul controlează coloanele, celălalt liniile.
Shift Register - Arduino
Shift Register-ele folosesc aceleași semnale pentru clock, latch și data.
Astfel pinii acestor au fost conectați.
Pentru conexiunea cu arduino:
Software Design
Rezultate obtinute
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse