This is an old revision of the document!


LEDSnake

Introducere

  • Proiectul consta in implementarea jocului Snake folosind o mtrice de Led-uri si butoane.
  • Snake consta in manevrarea unui punct, un pătrat sau un obiect pe un plan mărginit. Pe măsură ce înaintează, lasă o urmă în spate, asemănătoare unui șarpe în mișcare.
  • Sarpele continuă să se lungească pe măsură ce se mișcă.
  • Jucătorul pierde atunci când șarpele intră în marginea ecranului, o urmă, un alt obstacol sau el însuși.

Descriere generala

  • Lungimea sarpelui este reprezentata de numarul de led-uri aprinse intr-un anumit moment de timp.
  • Miscarea sarpelui este controlata cu ajutorul butoanelor

Componente

Schema bloc

Hardware Design

Software Design

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/agrigore/ledsnake.1622374460.txt.gz · Last modified: 2021/05/30 14:34 by ioana_rusalda.savu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0