This is an old revision of the document!


Candy Crush

Autor

Introducere

Despre proiect

Proiectul ales de mine urmărește o implementare minimală a celebrului joc Candy Crush. Jucătorul va avea de aliniat pe linie sau coloană o serie de bomboane de același tip pentru a le putea distruge primind puncte. Jocul se resetează într-un minut, astfel că challenge-ul îl reprezintă obținerea unui scor cât mai bun.

Scopul proiectului

Scopul proiectului este de familiarizare cu Arduino și perifericele necesare pentru implementarea jocului dar scrierea unui cod ce controlează direct componente hardware. Consider că reprezintă o metodă bună de a pune în aplicare toate noțiunile dobândite, atât software cât și hardware, pentru a realiza un joc de la 0.

Descriere generală

Schema bloc:




Funcționalitate

Jocul presupune interacțiunea cu utilizatorul printr-un joystick prin care se pot alege linia și coloana dorită și va putea alege 2 căsuțe pe care să le interschimbe. Imaginea jocului se va afișa pe LCD, cu forme specifice pentru fiecare “tip de bomboană” și se va menține un scor. De asemenea, se va emite un sunet prin intermediul buzzer-ului ori de câte ori jucătorul reușește să distrugă minim 3 elemente de același tip pe linie sau coloană sau jocul se termină (același lucru se întamplă și la apăsarea butonului de reset).

Hardware Design

Listă de piese

  1. Ordered List ItemArduino Uno
  2. LCD
  3. Modul joystick
  4. Buton
  5. Buzzer
  6. Fire
  7. Breadboard

Schema electrică


Software Design

Pentru implementarea codului și încărcarea acestuia pe plăcuța Arduino, am folosit aplicația Arduino IDE. - Pentru interacțiunea cu LCD-ul, am descărcat libraria PCD8554.h de 1) aici ce este atașată din arhiva de mai jos. Pe lângă funcțiile standard

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

PDF

Jurnal

  • 24 Aprilie → alegerea temei proiectului
  • 08 Mai → achiziționare piese
  • 11 Mai → realizare montaj hardware
  • 13 Mai → schema electrica
  • 17 Mai → implementare forme pe LCD
  • 18 Mai → updatate pagina ocw și realizare interacțiune între LCD și joystick
  • 20 Mai → interacțtiune LCD - buzzer
  • 21 Mai → varianta finală a jocului
  • 22 Mai → încărcare demo și updatare pagină ocw

Bibliografie/Resurse

1) 1
pm/prj2021/agrigore/candy-crush.1621689353.txt.gz · Last modified: 2021/05/22 16:15 by diana.patru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0