Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:agrigore:candy-crush [2021/05/22 17:04]
diana.patru
pm:prj2021:agrigore:candy-crush [2021/05/23 11:01] (current)
diana.patru
Line 3: Line 3:
 [[diana.patru@stud.acs.upb.ro|Pătru Diana-Georgiana]] [[diana.patru@stud.acs.upb.ro|Pătru Diana-Georgiana]]
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
-{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​c_crush1.jpg?​320|}}+{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​c_crush1.jpg?​300|}}
 ==== Despre proiect ==== ==== Despre proiect ====
 Proiectul ales de mine urmărește o implementare minimală a celebrului joc Candy Crush. ​ Jucătorul va avea de aliniat pe linie sau coloană o  serie de //​bomboane//​ de același tip pentru a le putea distruge primind puncte. Jocul se resetează într-un minut, astfel că challenge-ul îl reprezintă obținerea unui scor cât mai bun.\\ Proiectul ales de mine urmărește o implementare minimală a celebrului joc Candy Crush. ​ Jucătorul va avea de aliniat pe linie sau coloană o  serie de //​bomboane//​ de același tip pentru a le putea distruge primind puncte. Jocul se resetează într-un minut, astfel că challenge-ul îl reprezintă obținerea unui scor cât mai bun.\\
Line 46: Line 46:
   * //​drawBitmap()//​ - afișează forma unei bomboane pe ecran   * //​drawBitmap()//​ - afișează forma unei bomboane pe ecran
 <note tip>Alte observații:​ <note tip>Alte observații:​
-  - Ordered List Item+  - Melodia redată la expirarea timpului alocat sau la apăsarea butonului de reset este apelată cu funcția //​play_melody()//​ din buzzer.h 
 +  - Timer-ul este setat să aloce un minut pentru fiecare încercare a jucătorului. 
 +  - Alegerea căsuței pentru intershimbarea ei, se realizează cu ajutorul celor 2 valori analogice ale joystick-ului iar selectarea acesteia se obține prin output-ul digital încorporat în joystick 
 +  - Inițializarea ecranului cu formele de bomboane este random, astfel că după orice schimbare, se verifică dacă s-a format o nouă succesiune de bomboane
 </​note>​ </​note>​
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +Demo: https://​www.youtube.com/​watch?​v=tq6qaPf6Mag\\ 
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​poza_demo_candycrush.jpeg?​600|}} \\ 
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​candy-crush-poza2.jpeg?​600|}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Pot spune că a fost un proiect interesant și mă bucur că am reușit să îl implementez până la final ^_^. A fost o experiență nouă în cadrul căreia am reușit să iau puțin contact cu programarea embedded și să realizez un joc funcțional pornind doar de la câteva componente hardware. ​
 ===== Download ===== ===== Download =====
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​PDF</​a></​html>​+Pdf pagina ocw: <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​PDF</​a></​html> ​\\ 
 +Arhiva cod: {{:​pm:​prj2021:​agrigore:​candy-crush.zip|}} \\
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
   * 24 Aprilie -> alegerea temei proiectului \\   * 24 Aprilie -> alegerea temei proiectului \\
   * 08 Mai -> achiziționare piese\\   * 08 Mai -> achiziționare piese\\
-  * 11 Mai -> realizare montaj hardware\\ +  * 11 Mai -> realizare montaj hardware ​final\\ 
-  * 13 Mai -> schema electrica \\ +  * 13 Mai -> schema electrica ​in eagle \\ 
-  * 17 Mai -> implementare forme pe LCD \\+  * 17 Mai -> implementare forme pe LCD și asezarea elementelor pe ecran \\
   * 18 Mai -> updatate pagina ocw și realizare interacțiune între LCD și joystick\\   * 18 Mai -> updatate pagina ocw și realizare interacțiune între LCD și joystick\\
   * 20 Mai -> interacțtiune LCD - buzzer ​   * 20 Mai -> interacțtiune LCD - buzzer ​
pm/prj2021/agrigore/candy-crush.1621692288.txt.gz · Last modified: 2021/05/22 17:04 by diana.patru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0