This is an old revision of the document!
Autor: Mincea Lucian (336CB)
Proiectul isi propune implementarea unui joc de Sudoku. Controlul va fi facut dintr-o tastatura numerica ce va avea rolul de navigator prin puzzle (selectarea casutei) si de a introduce o cifra pentru completarea casutei. Afisarea puzzle-ului se va face pe un LCD.
Schema bloc
Miscarea pe tabla de joc si introducerea numerelor se face folosind keypad-ul astfel:
Dupa selectarea celulei se introduce un numar de la 1 la 6 dupa care jucatorul se poate misca din nou.
Butonul '#' declanseaza verificarea jocului. Se afiseaza un mesaj corespunzator starii in care se afla jocul, iar jucatorul are 2 posibilitati:
Lista de piese:
Schema electrica:
Diagrama de activitati
Diagrama de stari
Functii:
Biblioteci folosite:
Rezultatul obtinut este acela al unui joc sudoku 6×6 functional.
Proiectul a presupus mai multe etape, alegerea temei fiind cea mai dificila si importanta prin prisma timpului alocat documentarii asupra elementelor de care dispunem pentru pune cap la cap un proiect. Ceea ce am invatat din acest proiect este lucrul cu biblioteca TFT si interactiunea cu un dispozitiv LCD ce este compatibil cu aceasta biblioteca.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.