This is an old revision of the document!
Autor: CADAR Maria-Aurelia
Proiectul reprezinta implementarea clasicului joc Snake pe un ecran LCD la care adaug un buzzer pentru a scoate un sunet de fiecare data cand sarpele ajunge la hrana.
Jucatorul poate controla linia ce reprezinta sarpele ce se poate deplasa sus, jos, stanga, dreapta cu ajutorul unor butoane. In implementare am ales sa folosesc biblioteca nokia5110.
Conectare ecran LCD - Arduino UNO:
Modulul LCD Nokia 5110 vine cu 8 pini conectati astfel:
Biblioteci folosite:
Mediul de dezvoltare utilizat a fost Arduino IDE.
Coordonatele de inceput ale sarpelui le stochez in 2 vectori. Initial sarpele are o lungime predefinita si directia de deplasare, viteza si pozitiile fixate. Verific mereu daca unul dintre butoane este apasat, in cazul in care este apasat, schimb directia de orientare a sarpelui. In cazul in care niciun buton nu a fost apasat, sarpele inainteaza in directia in care este orientat.