This is an old revision of the document!


Snake

Autor

Cadar Maria-Aurelia

Introducere

Proiectul reprezinta implementarea clasicului joc Snake pe un ecran LCD la care adaug un buzzer pentru a scoate un sunet de fiecare data cand sarpele ajunge la hrana.

Descriere generală

Jucatorul poate controla linia ce reprezinta sarpele ce se poate deplasa sus, jos, stanga, dreapta cu ajutorul unor butoane. In implementare am ales sa folosesc biblioteca nokia5110.

Schema bloc

Lista de componente

  • Arduino UNO
  • Breadboard
  • LCD Nokia5110
  • 5 butoane
  • Buzzer
  • Rezistente
  • Fire conexiune mama - mama
  • Fire conexiune tata - mama

Schema electrica

Hardware Design

Conectare ecran LCD - Arduino UNO:
Modulul LCD Nokia 5110 vine cu 8 pini conectati astfel:

  • RST → D3
  • CE → D4
  • DC → D5
  • D1N → D6
  • CLK → D7
  • VCC → 3V
  • BL → 3V
  • GND → GND

= Snake = Paused: Game Over:

Software Design

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Documentatia in format PDF este: snake.pdf
Link pagina: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abirlica/snake


Bibliografie/Resurse

* Schema electrica a fost realizata folosind Eagle
* Schema bloc a fost realizata folosind https://www.draw.io

pm/prj2021/abirlica/snake.1621954270.txt.gz · Last modified: 2021/05/25 17:51 by maria_aurelia.cadar
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0