This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:abirlica:music_teacher [2021/06/03 16:56] bianca.fodor [Descrierea codului aplicaţiei] |
pm:prj2021:abirlica:music_teacher [2021/06/04 17:46] (current) bianca.fodor [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 54: | Line 54: | ||
| * cat timp butonul este setat pe ON, ma aflu in Freestyle Mode. Verific daca vreunul din butoane este apasat, caz in care aprind LED-ul corespunzator cu digitalWrite(LED,HIGH) si redau sunetul cu ajutorul functiei tone(Buzz,NOTE). | * cat timp butonul este setat pe ON, ma aflu in Freestyle Mode. Verific daca vreunul din butoane este apasat, caz in care aprind LED-ul corespunzator cu digitalWrite(LED,HIGH) si redau sunetul cu ajutorul functiei tone(Buzz,NOTE). | ||
| - **play_song1.ino, play_song2.ino, play_song3.ino**: | - **play_song1.ino, play_song2.ino, play_song3.ino**: | ||
| - | * fiecare program are retinuta o piesa in memoria locala. Setez tempoul, vectorul in care e retinuta piesa si durata notelor. Apoi, redau cu ajutorul buzzerului melodia. La final, se iese din functie si se intoarce in loop din project. | + | * fiecare program are retinuta o piesa in memoria locala. Setez tempoul, vectorul in care e retinuta piesa si durata notelor. Apoi, redau cu ajutorul buzzerului melodia. La final, se iese din functie si se intoarce in loop din project.ino. |
| - **learn_song1.ino, learn_song2.ino, learn_song3.ino**: | - **learn_song1.ino, learn_song2.ino, learn_song3.ino**: | ||
| - | * fiecare program are retinuta o piesa in memoria locala. Retin piesa intr-un vector, apoi aprind pe rand LED-ul din dreptul notei care trebuie apasate. LED-ul se va stinge doar in momentul in care utilizatorul a apasat butonul corect, ajutand-ul astfel sa invete melodia. La final, se iese din functie si se intoarce in loop din project. | + | * fiecare program are retinuta o piesa in memoria locala. Retin piesa intr-un vector, apoi aprind pe rand LED-ul din dreptul notei care trebuie apasate. LED-ul se va stinge doar in momentul in care utilizatorul a apasat butonul corect, ajutand-ul astfel sa invete melodia. La final, se iese din functie si se intoarce in loop din project.ino. |
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| {{pm:prj2021:abirlica:fodor1.jpeg?360|}} | {{pm:prj2021:abirlica:fodor1.jpeg?360|}} | ||
| Line 74: | Line 74: | ||
| Pentru versionarea codului am folosit GitHub: [[https://github.com/biancafodor/PM-project|Link Repository GitHub]] | Pentru versionarea codului am folosit GitHub: [[https://github.com/biancafodor/PM-project|Link Repository GitHub]] | ||
| <note> | <note> | ||
| - | Repository-ul contine: **main.ino**, **freemode.ino**, **play_song1.ino**, **play_song2.ino**, **play_song3.ino**, **learn_song1.ino**, **learn_song2.ino** si **learn_song3.ino**. | + | Repository-ul contine: **project.ino**, **freemode.ino**, **play_song1.ino**, **play_song2.ino**, **play_song3.ino**, **learn_song1.ino**, **learn_song2.ino** si **learn_song3.ino**. |
| </note> | </note> | ||
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||