This is an old revision of the document!


PacMan

Introducere

Proiectul realizat consta in realizarea jocului pacman utilizand placa Arduino, ecran LCD, butoane, breadboard, fire de legatura si un switch. Scopul acestui proiect are rolul de a demonstra practic informatiile si conceptele invatate la laborator.

Descriere generală

Pentru joc, voi folosi o placa Arduino, un ecran LCD, 5 butoane, un breadboard, fire de legatura si switch. Schema bloc:

Hardware Design

  • placa Arduino UNO
  • ecran LCD
  • 5 butoane
  • breadboard
  • switch
  • fire de legatura

Schema electrica:

Software Design

TODO

Rezultate Obținute

TODO

Concluzii

TODO

Download

Bibliografie/Resurse

TODO

pm/prj2021/abasoc/pingpong.1622663423.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 22:50 by iulia.popa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0