This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:abasoc:pingpong [2021/06/02 22:58] iulia.popa [Software Design] |
pm:prj2021:abasoc:pingpong [2021/06/02 23:37] (current) iulia.popa [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 38: | Line 38: | ||
Coliziunea intre pacman-fantoma si pacman-coin se face simplu prin distanta. | Coliziunea intre pacman-fantoma si pacman-coin se face simplu prin distanta. | ||
Animatia personajelor depinde de 2 frameuri ce se schimba in functie de timp. | Animatia personajelor depinde de 2 frameuri ce se schimba in functie de timp. | ||
+ | |||
+ | Codul se poate gasi aici: {{:pm:prj2021:abasoc:pacman.rar|}} | ||
====== Rezultate Obținute ====== | ====== Rezultate Obținute ====== | ||
- | TODO | ||
+ | https://youtu.be/YKhGA1etdGc | ||
====== Concluzii ====== | ====== Concluzii ====== | ||
- | TODO | + | Jocul este functional, desi nu este implementat cum imi doream original (lcd-ul este diferit si mai mic, iar controlul este pe butoane in loc de joystick). Optimizarea pentru specificatiile arduinoului a fost partea cea mai interesanta a proiectului. |
====== Download ====== | ====== Download ====== | ||
Line 55: | Line 56: | ||
====== Bibliografie/Resurse ====== | ====== Bibliografie/Resurse ====== | ||
- | TODO | + | Bibliotecile Adafruit GFX si SSD1306 |