This is an old revision of the document!
Autor: Cosmin Banica
Implementare a unui joc de memorare. Jocul consta in 2 matrici: pe cea din stanga apare pentru o scurta perioada de timp o secventa, iar pe cea din dreapta jucatorul se poate deplasa folosindu-se de niste butoane. Scopul este ca jucatorul sa memoreze matricea care apare in stanga, si sa o reproduca pe matricea din dreapta, folosindu-se de controale.
Jocul se foloseste de 3 LED-uri pentru a indica jucatorului cate runde a castigat pana acum. Exista butoane de schimbare a coloanei, a randului si de selectat casuta. Atunci cand un jucator reproduce matricea initiala, se aude o melodie si pe display-ul format din cele 2 matrici de LED-uri se afiseaza un mesaj de victorie. Atunci cand un jucator greseste o casuta, similar se aude un zgomot si se afiseaza un mesaj corespunzator, iar nivelul se ia de la inceput.
Schema bloc:
Componente:
Mentiuni:
Schema electrica:
TODO