This is an old revision of the document!


Side by side memory game

Introducere

Implementare a unui joc de memorare. Jocul consta in 2 matrici: pe cea din stanga apare pentru o scurta perioada de timp o secventa, iar pe cea din dreapta jucatorul se poate deplasa folosindu-se de niste butoane. Scopul este ca jucatorul sa memoreze matricea care apare in stanga, si sa o reproduca pe matricea din dreapta, folosindu-se de controale.

Descriere generală

Jocul se foloseste de 3 LED-uri pentru a indica jucatorului cate runde a castigat pana acum. Exista butoane de schimbare a coloanei, a randului si de selectat casuta. Atunci cand un jucator reproduce matricea initiala, se aude o melodie si pe display-ul format din cele 2 matrici de LED-uri se afiseaza un mesaj de victorie. Atunci cand un jucator greseste o casuta, similar se aude un zgomot si se afiseaza un mesaj corespunzator, iar nivelul se ia de la inceput.

Schema bloc:

Hardware Design

Componente:

  • un Arduino UNO
  • 2 Breadboard-uri
  • un Buzzer
  • 3 Butoane
  • 3 LED-uri
  • 4 Rezistente
  • Fire mama-tata si tata-tata
  • 2 matrici de LED-uri (MAX7219)

Schema electrica:

Software Design

TODO

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/abasoc/memorygame.1621785561.txt.gz · Last modified: 2021/05/23 18:59 by cosmin.banica1611
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0