This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:abasoc:memorygame [2021/05/23 19:20] cosmin.banica1611 |
pm:prj2021:abasoc:memorygame [2021/05/23 19:59] (current) cosmin.banica1611 [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 31: | Line 31: | ||
====== Software Design ====== | ====== Software Design ====== | ||
- | Pentru implementarea codului am folosit Visual Studio Code impreuna cu extensiile pentru Arduino care permit functionalitati precum auto-complete, intellisense, upload pe placuta direct din VSCode. In portiunea de setup se pregatesc modurile pinilor, precum si configuratiile necesare matricilor de LED-uri.// | + | Pentru implementarea codului am folosit Visual Studio Code impreuna cu extensiile pentru Arduino care permit functionalitati precum auto-complete, intellisense, upload pe placuta direct din VSCode. In portiunea de setup se pregatesc modurile pinilor, precum si configuratiile necesare matricilor de LED-uri.\\ \\ |
- | Jocul are in vedere urmatorul flow: pe matricea din stanga apare o secventa de LED-uri aprinse, iar la scurt timp acestea nu mai sunt vizibile. Folosind butoanele de miscare pe horizontala, verticala, jucatorul trebuie sa reproduca imaginea disparuta (selectand LED-uri cu un al treilea buton).// | + | Jocul are in vedere urmatorul flow: pe matricea din stanga apare o secventa de LED-uri aprinse, iar la scurt timp acestea nu mai sunt vizibile. Folosind butoanele de miscare pe horizontala, verticala, jucatorul trebuie sa reproduca imaginea disparuta (selectand LED-uri cu un al treilea buton).\\ \\ |
- | Pentru a comunica cu matricile de LED-uri s-a folosit SPI cu Daisy Chaining. Libraria pentru MAX7219 expune un obiect de tip LedControl care faciliteaza comunicarea cu matricile. Aproape fiecare functie din LedControl ia ca prim argument matricea la care se vrea sa se faca modificari.// | + | Pentru a comunica cu matricile de LED-uri s-a folosit SPI cu Daisy Chaining. Libraria pentru MAX7219 expune un obiect de tip LedControl care faciliteaza comunicarea cu matricile. Aproape fiecare functie din LedControl ia ca prim argument matricea la care se vrea sa se faca modificari.\\ \\ |
- | De asemenea, matricile de LED-uri au 2 intrebuintari: ele sunt atat interfata prin care jucatorul interactioneaza cu imaginile ce trebuie a fi memorate, apoi reproduse, dar sunt si display-uri atunci cand se transmite un mesaj text jucatorului.// | + | De asemenea, matricile de LED-uri au 2 intrebuintari: ele sunt atat interfata prin care jucatorul interactioneaza cu imaginile ce trebuie a fi memorate, apoi reproduse, dar sunt si display-uri atunci cand se transmite un mesaj text jucatorului.\\ \\ |
Librariile folosite sunt: | Librariile folosite sunt: | ||
* LedControlMS.h (pentru MAX7219) | * LedControlMS.h (pentru MAX7219) | ||
* pitches.h (pentru buzzer) | * pitches.h (pentru buzzer) | ||
+ | Link de download pentru codul Arduino folosit in proiect: {{:pm:prj2021:abasoc:memorygame_cod.zip?600|}} \\ \\ | ||
+ | Un scurt Demo in format video pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3KLD8s7QhtM | ||
====== Download ====== | ====== Download ====== | ||
Line 46: | Line 48: | ||
====== Bibliografie/Resurse ====== | ====== Bibliografie/Resurse ====== | ||
+ | * Link catre codul Arduino: {{:pm:prj2021:abasoc:memorygame_cod.zip?600|}} | ||
+ | * Link catre Demo pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3KLD8s7QhtM | ||
* Libraria pentru a folosi matricile de LED-uri MAX7219: https://github.com/shaai/Arduino_LED_matrix_sketch | * Libraria pentru a folosi matricile de LED-uri MAX7219: https://github.com/shaai/Arduino_LED_matrix_sketch | ||
* Functii folosite din Arduino: https://www.arduino.cc/reference/en/ | * Functii folosite din Arduino: https://www.arduino.cc/reference/en/ | ||
* Software cu care s-a realizat schema electrica: https://www.autodesk.com/ | * Software cu care s-a realizat schema electrica: https://www.autodesk.com/ | ||
+ | * PDF: {{:pm:prj2021:abasoc:side_by_side_memory_game_pdf.pdf?600|}} |