This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:abasoc:mastermind [2021/06/03 11:17] andrei.preda3006 |
pm:prj2021:abasoc:mastermind [2021/06/03 11:53] (current) andrei.preda3006 |
||
---|---|---|---|
Line 7: | Line 7: | ||
[[https://en.wikipedia.org/wiki/Mastermind_(board_game)|Mastermind]] este un joc de societate în care o persoană încearcă să ghicească un cod ales de adversarul său. Pentru a reuși, jucătorul poate propune mai multe variante ale codului final, primind pentru fiecare informații despre diferențele dintre răspunsul corect și cel încercat. | [[https://en.wikipedia.org/wiki/Mastermind_(board_game)|Mastermind]] este un joc de societate în care o persoană încearcă să ghicească un cod ales de adversarul său. Pentru a reuși, jucătorul poate propune mai multe variante ale codului final, primind pentru fiecare informații despre diferențele dintre răspunsul corect și cel încercat. | ||
- | Scopul proiectului este implementarea acestui joc folosind un microcontroller Arduino și oferirea posibilității de a juca împotriva "calculatorului". Va fi disponibil atât modul în care jucătorul trebuie să ghicească codul, cât și modul în care el îl alege. | + | Scopul proiectului este implementarea acestui joc folosind un microcontroller Arduino și oferirea posibilității de a juca împotriva "calculatorului". |
Proiectul poate fi aproape util cuiva foarte plictisit și în lipsă de oricare alte activități. | Proiectul poate fi aproape util cuiva foarte plictisit și în lipsă de oricare alte activități. | ||
Line 71: | Line 71: | ||
Jocul obținut funcționează bine și este intuitiv de folosit. Implementarea fizică poate fi văzută mai jos. | Jocul obținut funcționează bine și este intuitiv de folosit. Implementarea fizică poate fi văzută mai jos. | ||
- | De asemenea, un video demo se găsește pe Youtube. | + | {{pm:prj2021:abasoc:preda-andrei-rezultat.jpg?600x337}} |
+ | |||
+ | De asemenea, un video demo se găsește pe {{https://youtu.be/4UfQ4xzEQAw|Youtube}}. | ||
Jocul este destul de simplu. Am încercat să implementez și un mod de "rezolvare automată", în care două plăcuțe Arduino concurau una împotriva celeilalte, dar nu am reușit să implementez comunicarea prin SPI. | Jocul este destul de simplu. Am încercat să implementez și un mod de "rezolvare automată", în care două plăcuțe Arduino concurau una împotriva celeilalte, dar nu am reușit să implementez comunicarea prin SPI. | ||
Line 80: | Line 82: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | Arhiva se descarcă de {{pm:prj2021:abasoc:preda-andrei-arhiva.zip|aici}}. | ||
Proiectul este disponibil și pe [[https://github.com/pandrei7/pm-proiect|Github]]. | Proiectul este disponibil și pe [[https://github.com/pandrei7/pm-proiect|Github]]. | ||
+ | |||
+ | Această pagină se exportă de [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/mastermind?do=export_pdf|aici]]. | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== |