This is an old revision of the document!
Autor: Iulia Popa
Implementarea acestui proiect consta in realizarea jocului Spanzuratoarea folosind butoane, ecran LCD, breadboard, rezistente, potentiometru, placa Arduino, fire. Scopul acestuia este de a folosi in mod practic notiuni intalnite in laborator.
Pentru acest joc, voi utiliza un ecran LCD de 16×2 caractere, un potentiometru pentru a derula literele de la A la Z si un buton pentru a selecta litera.
Schema bloc:
Proiectul va folosi urmatoarele componente:
Schema electrica:
TODO
Jocul functioneaza corect, precum un joc clasic de Spanzuratoarea. Acesta foloseste doua butoane pentru manevrarea literelor si alegerea acestora. Daca litera este corecta, aceasta este afisata pe locul respectiv, alaturi de mesajul “Good!”. Daca litera este gresita, se afiseaza mesajul “Wrong!” si se scade o viata din cele 5. La final, daca se descopera cuvantul, se afiseaza “Winner!”, altfel “Loser!”. Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cu un alt cuvant.
TODO
Documentatie pdf: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/hangman?do=export_pdf
Link pagina: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/hangman
Schema bloc: https://app.diagrams.net/ Hardware design: https://www.tinkercad.com/