This is an old revision of the document!


Hangman

Introducere

Implementarea acestui proiect consta in realizarea jocului Spanzuratoarea folosind butoane, ecran LCD, LED-uri RGB, rezistente, buzzer, placa Arduino UNO. Scopul acestuia este de a folosi in mod practic notiuni intalnite in laborator.

Descriere generala

Pentru acest joc, voi utiliza un ecran LCD de 16×2 caractere, un potentiometru pentru a derula literele de la A la Z si un buton pentru a selecta litera.

Schema bloc:

Hardware Design

Proiectul va folosi urmatoarele componente:

  • placa Arduino UNO
  • ecran LCD 16×2
  • potentiometru
  • rezistente
  • butoane
  • fire mama-mama/tata-tata/mama-tata
  • breadboard

Schema electrica:

Software Design

TODO

Rezultate Obtinute

TODO

Concluzii

TODO

Download

Bibliografie

TODO

pm/prj2021/abasoc/hangman.1622655163.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 20:32 by iulia.popa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0