Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:abasoc:hangman [2021/06/02 21:06]
iulia.popa [Rezultate Obtinute]
pm:prj2021:abasoc:hangman [2021/06/02 21:29] (current)
iulia.popa
Line 24: Line 24:
 {{:​pm:​prj2021:​abasoc:​hw_design_iulia.png?​700|}} {{:​pm:​prj2021:​abasoc:​hw_design_iulia.png?​700|}}
 ====== Software Design ====== ====== Software Design ======
-TODO+Pentru acest proiect, a trebuit sa includ biblioteca pentru folosirea LCD-ului: #​include<​LiquidCrystal.h>​.
  
 +
 +Logica implementata este descrisa astfel: ​
 +Se alege la intamplare un cuvant dintre "​INVINGATOR",​ "​SUPERMAN",​ "​PIROPOPIRCARITA",​ "​ORNITORINC"​ si "​SPANZURATOAREA",​ afisandu-se prima si ultima litera, iar in rest liniute pentru spatiile libere.
 +
 +
 +Se parcurge alfabetul, litera cu litera folosind butonul 1, iar cu ajutorul butonului 2 se selecteaza litera dorita.
 +
 +
 +Daca litera este corecta, se afiseaza mesajul "​Good!"​ si se asaza litera la locul respectiv in cuvant.
 +
 + 
 +Daca litera este gresita, se afiseaza mesajul "​Wrong!"​ si se scade o viata. ​
 +
 +
 +La final, daca s-a ghicit cuvantul, se afiseaza mesajul "​WINNER!"​. Daca nu mai exista vieti, se printeaza "​LOSER!"​.
 +
 +
 +Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cuvantul.
 +
 +Codul se poate gasi aici: {{:​pm:​prj2021:​abasoc:​331ca_popa_iulia_hangmangame.zip|}}
 ====== Rezultate Obtinute ====== ====== Rezultate Obtinute ======
 Jocul functioneaza corect, precum un joc clasic de Spanzuratoarea. Acesta foloseste doua butoane pentru manevrarea literelor si alegerea acestora. ​ Jocul functioneaza corect, precum un joc clasic de Spanzuratoarea. Acesta foloseste doua butoane pentru manevrarea literelor si alegerea acestora. ​
Line 39: Line 59:
  
 Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cu un alt cuvant. Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cu un alt cuvant.
 +
 +
 +Functionarea acestui proiect se poate observa in videoclipul urmator: https://​youtu.be/​blrm76k2X-w
 +
 ====== Concluzii ====== ====== Concluzii ======
 Mi-a placut sa lucrez la acest proiect, deoarece este un joc de-al copilariei mele si totodata, am invatat sa folosesc elemente pe care nu le mai cunoscusem pana acum. Mi-a placut sa lucrez la acest proiect, deoarece este un joc de-al copilariei mele si totodata, am invatat sa folosesc elemente pe care nu le mai cunoscusem pana acum.
 +
 +====== Jurnal ======
 +  - 20 aprilie: Am ales tema proiectului.
 +  - 25 aprilie: Am creat pagina de wiki pe ocw.
 +  - 10 mai: Am comandat piesele.
 +  - 29 mai: Am montat componentele.
 +  - 02 iunie: Am scris codul si am completat documentatia.
 +
 ====== Download ====== ====== Download ======
  
-Documentatie pdf: +Documentatie pdf:
 https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​abasoc/​hangman?​do=export_pdf https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​abasoc/​hangman?​do=export_pdf
  
pm/prj2021/abasoc/hangman.1622657164.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 21:06 by iulia.popa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0