This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:abasoc:hangman [2021/06/02 21:05] iulia.popa [Concluzii] |
pm:prj2021:abasoc:hangman [2021/06/02 21:29] (current) iulia.popa |
||
---|---|---|---|
Line 24: | Line 24: | ||
{{:pm:prj2021:abasoc:hw_design_iulia.png?700|}} | {{:pm:prj2021:abasoc:hw_design_iulia.png?700|}} | ||
====== Software Design ====== | ====== Software Design ====== | ||
- | TODO | + | Pentru acest proiect, a trebuit sa includ biblioteca pentru folosirea LCD-ului: #include<LiquidCrystal.h>. |
+ | |||
+ | Logica implementata este descrisa astfel: | ||
+ | Se alege la intamplare un cuvant dintre "INVINGATOR", "SUPERMAN", "PIROPOPIRCARITA", "ORNITORINC" si "SPANZURATOAREA", afisandu-se prima si ultima litera, iar in rest liniute pentru spatiile libere. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Se parcurge alfabetul, litera cu litera folosind butonul 1, iar cu ajutorul butonului 2 se selecteaza litera dorita. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Daca litera este corecta, se afiseaza mesajul "Good!" si se asaza litera la locul respectiv in cuvant. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Daca litera este gresita, se afiseaza mesajul "Wrong!" si se scade o viata. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | La final, daca s-a ghicit cuvantul, se afiseaza mesajul "WINNER!". Daca nu mai exista vieti, se printeaza "LOSER!". | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cuvantul. | ||
+ | |||
+ | Codul se poate gasi aici: {{:pm:prj2021:abasoc:331ca_popa_iulia_hangmangame.zip|}} | ||
====== Rezultate Obtinute ====== | ====== Rezultate Obtinute ====== | ||
- | Jocul functioneaza corect, precum un joc clasic de Spanzuratoarea. Acesta foloseste doua butoane pentru manevrarea literelor si alegerea acestora. Daca litera este corecta, aceasta este afisata pe locul respectiv, alaturi de mesajul "Good!". | + | Jocul functioneaza corect, precum un joc clasic de Spanzuratoarea. Acesta foloseste doua butoane pentru manevrarea literelor si alegerea acestora. |
+ | |||
+ | Daca litera este corecta, aceasta este afisata pe locul respectiv, alaturi de mesajul "Good!". | ||
+ | |||
Daca litera este gresita, se afiseaza mesajul "Wrong!" si se scade o viata din cele 5. | Daca litera este gresita, se afiseaza mesajul "Wrong!" si se scade o viata din cele 5. | ||
+ | |||
+ | |||
La final, daca se descopera cuvantul, se afiseaza "Winner!", altfel "Loser!". | La final, daca se descopera cuvantul, se afiseaza "Winner!", altfel "Loser!". | ||
+ | |||
+ | |||
Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cu un alt cuvant. | Dupa terminarea unui joc, se reseteaza cu un alt cuvant. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Functionarea acestui proiect se poate observa in videoclipul urmator: https://youtu.be/blrm76k2X-w | ||
+ | |||
====== Concluzii ====== | ====== Concluzii ====== | ||
Mi-a placut sa lucrez la acest proiect, deoarece este un joc de-al copilariei mele si totodata, am invatat sa folosesc elemente pe care nu le mai cunoscusem pana acum. | Mi-a placut sa lucrez la acest proiect, deoarece este un joc de-al copilariei mele si totodata, am invatat sa folosesc elemente pe care nu le mai cunoscusem pana acum. | ||
+ | |||
+ | ====== Jurnal ====== | ||
+ | - 20 aprilie: Am ales tema proiectului. | ||
+ | - 25 aprilie: Am creat pagina de wiki pe ocw. | ||
+ | - 10 mai: Am comandat piesele. | ||
+ | - 29 mai: Am montat componentele. | ||
+ | - 02 iunie: Am scris codul si am completat documentatia. | ||
+ | |||
====== Download ====== | ====== Download ====== | ||
- | Documentatie pdf: | + | Documentatie pdf: |
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/hangman?do=export_pdf | https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/hangman?do=export_pdf | ||
Line 42: | Line 82: | ||
====== Bibliografie ====== | ====== Bibliografie ====== | ||
Schema bloc: https://app.diagrams.net/ | Schema bloc: https://app.diagrams.net/ | ||
+ | |||
Hardware design: https://www.tinkercad.com/ | Hardware design: https://www.tinkercad.com/ |