This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:abasoc:colorsequencegame [2021/05/26 13:08] tudor.gaina [Descriere generală] |
pm:prj2021:abasoc:colorsequencegame [2021/06/02 21:35] (current) tudor.gaina [Bibliografie/Resurse] |
||
|---|---|---|---|
| Line 22: | Line 22: | ||
| Dacă Secvența va fi introdusa greșit de către jucător tot jocul se va reseta, va reîncepe de la nivelul 1. | Dacă Secvența va fi introdusa greșit de către jucător tot jocul se va reseta, va reîncepe de la nivelul 1. | ||
| + | Schema Bloc: | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2021:abasoc:schema_bloc_gainatudor.png|}} | ||
| ====== Hardware Design ====== | ====== Hardware Design ====== | ||
| Componente: | Componente: | ||
| Line 37: | Line 40: | ||
| ====== Software Design ====== | ====== Software Design ====== | ||
| - | Pentru implementarea codului ma voi folosi de mai multe stări ale programului: | + | Pentru dezvoltarea software am folosit Tinkercad. |
| - | - Waiting for Player - Se va aștepta unui buton pentru a semnala ca playerul este gata sa joace | + | |
| - | - Generating Sequence - Se va genera o secvența aleatoare de culori, timp in care inputul playerului nu va conta | + | |
| - | - Waiting for Sequence - Se așteaptă secvența introdusa de către player și se validează dacă este la fel cu cea originală. | + | |
| - | Programul va merge la infinit intre stările 2 și 3 pana când jucătorul va introduce o secvența greșita, caz in care programul se va întoarce in starea 1. | + | Initial am legat componentele la placa Arduino. |
| + | |||
| + | După aceea am început sa generez semnale IO pentru a ma asigura ca totul merge bine. | ||
| + | |||
| + | Am folosit următoarele biblioteci: | ||
| + | * LiquidCrystal.h pentru afișarea textului pe LCD | ||
| + | |||
| + | Într-un final am început sa stabilesc logica programului și sa o codez. | ||
| + | |||
| + | Codul și explicațiile sale se afla in comentariile din acesta. | ||
| ====== Rezultate Obținute ====== | ====== Rezultate Obținute ====== | ||
| - | TODO | + | Într-un final jocul obținut arata in felul următor: |
| + | {{:pm:prj2021:abasoc:arduino1_gainatudor.jpeg?400|}} | ||
| + | {{:pm:prj2021:abasoc:arduino2_gainatudor.jpeg?400|}} | ||
| ====== Concluzii ====== | ====== Concluzii ====== | ||
| - | TODO | + | In concluzie a fost un proiect in care am învățat cum sa conectez mai multe componente intre ele și sa meargă pe o logica mai complexă. |
| + | Consider ca a fost un proiect interesant in care am reușit sa îmbin legarea componentelor hardware și comunicarea cu acestea in software. | ||
| ====== Download ====== | ====== Download ====== | ||
| - | Proiect PDF:{{:pm:prj2021:abasoc:color_sequence_game_tudor.pdf|}} | + | Proiect PDF:{{:pm:prj2021:abasoc:color_sequence_game_gainatudor.pdf.pdf|}} |
| + | |||
| + | Codul in C:{{:pm:prj2021:abasoc:colorsequencegame.zip|}} | ||
| ====== Jurnal ====== | ====== Jurnal ====== | ||
| Line 56: | Line 70: | ||
| * 25 aprilie - Adăugarea Componentelor necesare | * 25 aprilie - Adăugarea Componentelor necesare | ||
| * 26 mai - Modificarea schemei | * 26 mai - Modificarea schemei | ||
| + | * 2 iunie - Adăugarea Pozelor cu proiectul | ||
| ====== Bibliografie/Resurse ====== | ====== Bibliografie/Resurse ====== | ||
| * Laboratoarele de PM: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm | * Laboratoarele de PM: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm | ||
| * Conectarea unui LCD: https://core-electronics.com.au/tutorials/use-lcd-arduino-uno.html | * Conectarea unui LCD: https://core-electronics.com.au/tutorials/use-lcd-arduino-uno.html | ||
| + | * Demo Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=7i45q6ZYXM8 | ||
| + | * Pagina Proiectului: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/abasoc/colorsequencegame | ||